Spring naar bijdragen

nieuwe pc maar wat

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  52
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallow, ik heb hier eerder op duken.nl gevraag over pc samen te stellen

alleen dat is allemaal verwatert

wat mijn eisen en budget

-€700,-

-intel systeem

- crossfire of CFX maakt niet uit....

doelen: gamen,photoshoppen,huiswerk,downloaden

bedankt al vast als je voor me bezig bent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 52
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

@Cancan: sorry dat ik je bericht heb verwijderd. Dat wilde ik niet.

Anyway, ik wilde even zeggen dat we gewoon hier door kunnen gaan, omdat de samenstelling al redelijk oud was en een aantal componenten niet meer leverbaar zijn. Ik wil echter wel van je weten of je het systeem nu ook werkelijk wilt gaan aanschaffen, want als je nog twee maanden wacht, kun je het systeem wat we nu gaan samenstellen ook weer de prullenbak ingooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

er zijn in de afgelopen 2 maanden wat één en ander gebeurt

ik ben van plan om over 2 weken te halen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 52

• Actief:  

Ik zou hem zo maken:

http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B94646%5D=1&product%5B198869%5D=1&product%5B198682%5D=1&product%5B198908%5D=1&product%5B199230%5D=1&product%5B2144%5D=1&product%5B200769%5D=1&product%5B76909%5D=1&product%5B219782%5D=1&product%5B42465%5D=1

Een net AMD systeem met een X3 720 om de benodigde snelheid voor games en kracht voor het photoshopwerk te kunnen leveren met daarop een goede koeler, zodat je nog een eindje kunt overclocken. Ik heb gezien dat je graag Intel wilt, maar de E8400 is voor de wensen die je hebt minder geschikt.

Je krijgt een moederbord met twee PCI-e 16x lanes en de voeding is berekend op een CFX opstelling van redelijk zware kaarten. Dat houdt in dat je nog een HD4870 zou kunnen nemen, alleen moet je dan wel met Molex => 6-pins adaptertjes gaan werken. Dat is niet zo'n probleem, er zit er standaard één bij de voeding en anders kun je twee van deze kabeltjes bijbestellen. Ook zou je de HD4870 kunnen vervangen door een opstelling van DX11 kaarten, wat geen probleem zou moeten vormen voor het systeem wat ik heb samengesteld.

Verder heb ik een redelijk snel setje DDR3 geheugen toegevoegd, 4GB is voorlopig voldoende. Als je meer wilt, kun je dat er altijd nog opprikken. De harde schijf is groot en snel zat, ik vermoed dat je hier genoeg aan hebt. De brander is goedkoop en goed, daar is niets bijzonders over te zeggen. De kast is bekend: mooi design, goede airflow en degelijke kwaliteit.

Er zit nog geen assemblage bij, dus mocht je dat nog willen kun je het altijd nog toevoegen. Houd er rekening mee dat je dan zwaar over budget gaat en we wellicht nog iets moeten aanpassen. Dat kun je uiteraard altijd nog aangeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500
  • 2 weken later...

jaja ik heb hem binnen

dus deze topic kan op slot

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 52

• Actief:  

Zo zo, in één keer besteld, of toch wat anders gekocht? Dit topic blijft trouwens open tot alles probleemloos werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...