los-cuentos Geplaatst Juli 3, 2009 Bijdragen: 1279 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/28/09 Status: Offline Actief: Mei 18, 2020 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 3, 2009 beste Ik heb nu Vista Ultimate (legaal) op mijn laptop staan, ik heb er veel problemen mee en is meestal traag alhoewel mijn laptop dit niet mag zijn voor een prijs van €1800. Daarom wil ik graag XP installeren en geen Dualboot, enkel XP en geen vista. Maar uit ervaring weet ik dat er enkele problemen op de loer liggen, kan iemand me helpen zodat ik XP in plaats van vista heb? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.3k
Farid. Geplaatst Juli 3, 2009 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Juli 3, 2009 Maak een back-up van je drivers! Download een windows xp en installeer het. Daarna installeer je je drivers en je bent klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
stefjuh Geplaatst Juli 3, 2009 Bijdragen: 841 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: Augustus 30, 2016 Delen Geplaatst Juli 3, 2009 Vind je het niet zonden omdat het niet zo lekker loopt gelijk xp erop te zetten? Mischien is het wel gewoon een probleem dat op te lossen is. En is hij altijd traag geweest? BV toen je hem kocht. gr stefjuh Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 841
Fredpascal Geplaatst Juli 3, 2009 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juli 3, 2009 Maak een back-up van je drivers! Download een windows xp en installeer het. Daarna installeer je je drivers en je bent klaar. Je weet dat er apparte drivers zijn voor XP en Vista? Meestal kan dit dus niet, ik zou dus even kijken bij de leverancier van je laptop voor het zoeken van drivers, als XP drivers er tussen staan download je die en brand je ze bijvoorbeeld op cd. Zo niet kan je proberen XP te installeren maar houd wel rekening dat sommige hardware misschien niet werkt. Het best wat je dan kan doen is even in Apparaatbeheer kijken, en kijken wat er niet doet. Probeer hiermee bijvoorbeeld op internet te zoeken naar probleem oplossingen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie