eD.winn Geplaatst Juli 2, 2009 Bijdragen: 228 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/18/06 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2014 Delen Geplaatst Juli 2, 2009 Hallo, Ik heb een Targa Ultra AN64 3700+ PC. Ik zit nu echter met een probleem, ik heb hem helemaal leeggehaald om hem te recoveren, alleen ben ik die CD nu kwijt. Ook systeemherstel werkt niet, want als ik dan op de laatste volgende klik reageert hij niet. Hoe moet ik nu in godsnaam me hele PC recoveren, want ik wil gewoon alles er helemaal af. Zodat ik weer fris begin met een snelle PC. Alvast bedankt, Edwin. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 228
Farid. Geplaatst Juli 2, 2009 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Juli 2, 2009 Download een ander besturingsporgramma, brandt het op dvd en installeer het op je pc O0 Met Utorrent kan je het downloaden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
eD.winn Geplaatst Juli 2, 2009 Bijdragen: 228 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/18/06 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2014 Auteur Delen Geplaatst Juli 2, 2009 Hoezo een andere besturingprogramma? Ik wil gewoon mijn PC recoveren en dat Windows er dan weer gewoon opstaat. Doe ik altijd om de 2 a 3 maand, alleen ben ik nu de CD kwijt en mijn PC is zo oud dat ze die bij Targa ook niet meer hebben.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 228
kaasbroodje Geplaatst Juli 2, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Juli 2, 2009 misschien werkt dit http://www.schoonepc.nl/instal/bootcd.html Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Tom Geplaatst Juli 2, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juli 2, 2009 Ik snap het idee niet helemaal... Je gooit elke zoveel maanden je pc helemaal leeg "omdat hij dan weer sneller is"? Dat klikt niet al te best, download je zoveel rotzooi aan mogelijke spyware en virussen dan? Ik denk dat je er beter aan doet om een paar keer in de week met Ccleaner aan de slag te gaan en eens per week te defragmenteren. Dan heb je ook het gedoe niet steeds met opnieuw de servicepacks en drivers installeren. Dat lijkt me echt een enorme rotklus om het elk kwartaal weer te moeten doen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
eD.winn Geplaatst Juli 2, 2009 Bijdragen: 228 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/18/06 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2014 Auteur Delen Geplaatst Juli 2, 2009 Ik heb een oud ding van 4 jaar waar niet zoveel oppast en dan gooi ik alles wat ik nodig heb op mijn externe HDD. Dat opnieuw installeren is maar een dagje werk en dan is hij weer lekker snel. Dat van kaasbroodje snap ik niet echt. Ik moet wel een diskette maken. Ik heb namelijk 2 recovery CD, eentje die automatisch gaat (ben ik dus kwijt ) en eentje die om een diskette vraagt, die je dus moet maken via dat schoonepc.nl maar dat snap ik niet hoe je dat moet maken. Iemand die het simpel uit kan leggen? Alvast bedankt! Post Merge: juli 03, 2009, 04:59:07 pm Gedaan op een andere manier. Dus PC werkt weer. Kan dicht. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 228
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie