Spring naar bijdragen

[Wii] Na downloaden en branden ERROR 992

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  18
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi,

Ik heb al diverse wii spellen gedownload en gebrand, en ze deden het allemaal perfect. Nu heb ik al achter elkaar 4 spellen die ik op precies dezelfde wijze heb gebrand, maar de wii pakt ze niet er komt error 002 te staan. heeft iemand een flauw idee hoe het kan?

groetjes sandra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 18
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  299
  • Prestatiepunten:  348
  • Actief:  

zijn dat wel 4 verschillende spellen of gewoon 4 keer dezelfde?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 299

nee dat zijn allemaal verschillende spellen, het zijn er inmiddels al 8 verschillende die niet gelukt zijn, eentje is er wel gelukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 18

• Bijdragen:  61
  • Waardering:   1
  • Actief:  

Heb je wel de goede soort dvd gekozen? Mijn wie kan namelijk alleen dvd+r/dvd+rw, dus niet dvd-r/dvd-rw ik heb hier zelf ook last van gehad. Wat ook nog kan is dat je je ombouw chip die in je wie zit moet update. Dan moet je ff op de site van de chip kijken.

succes O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 61

• Bijdragen:  1626
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.6k

Heb je wel de goede soort dvd gekozen? Mijn wie kan namelijk alleen dvd+r/dvd+rw, dus niet dvd-r/dvd-rw ik heb hier zelf ook last van gehad. Wat ook nog kan is dat je je ombouw chip die in je wie zit moet update. Dan moet je ff op de site van de chip kijken.

succes O0

Nou ik heb al heel veel spellen gewoon op de dvd-r gebrand en die deden het tot nu toe allemaal. Nu bijna geen een meer, maar het rare is dat het nieuwe spel Harry Potter en de halfbloed prins het wel doet.......vreemd.

En het is goed bedoeld, die twee links, maar is mij te technisch, weet niet eens hoe de wii omgebouwd is, ik geloof met softmod......dus om daar nou mee te gaan expirimenteren vind ik iets te link..........gelukkig heb ik al veel spellen gebrandt, dus we kunnen toch vooruit hier :)

Evengoed bedankt voor de reacties.

Groetjes Sandra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 18

• Bijdragen:  983
  • Actief:  

Ik weet niet of je met nieuwsgroepen download, alleen bij ftd(een zoekmachine voor nzb bestanden) staat een wii error 001 en 002 fix.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 983

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...