Gast hobbiewilbrink Geplaatst Maart 3, 2006 Delen Geplaatst Maart 3, 2006 Hallo, kan iemand mij een uitnodiging geven voor liquidtorrent? ik was al een lid maar om een of andere reden kon ik niet meer inloggen????!!!! ik had een goede ratio dus daar ligt het niet aan. alvast bedankt Groet Rob Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast aes9103 Geplaatst Maart 8, 2006 Delen Geplaatst Maart 8, 2006 Ik zou ook graag een invite willen ontvangen. fredishet[at]uwnet.nl bedankt alvast Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Maart 8, 2006 Delen Geplaatst Maart 8, 2006 hobbiewilbrink schreef: Hallo, kan iemand mij een uitnodiging geven voor liquidtorrent? ik was al een lid maar om een of andere reden kon ik niet meer inloggen????!!!! ik had een goede ratio dus daar ligt het niet aan. alvast bedankt Groet Rob we hebben wel je e-mail nodig.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 8, 2006 Delen Geplaatst Maart 8, 2006 als je op ze naam klikt, opent outlook zich met het email adres;) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Maart 8, 2006 Delen Geplaatst Maart 8, 2006 omg, ja idd, sorrie :ohmy: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie