downloadfreak Geplaatst Juni 30, 2009 Bijdragen: 425 Waardering: 44 Prestatiepunten: 311 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/07/07 Status: Offline Actief: Mei 25 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Juni 30, 2009 hey iedereen, Ik had dus een vraagje, waar kan ik het beste mobiel internet (voor op mijn laptop, dus niet mobiel) krijgen die voor een paar maanden (of een maand ofzo) gratis is en die ik daarna kan opzeggen en die ook in het buitenland (Italie in dit geval) kan gebruiken? Alvast bedankt voor de reacties! Bram Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 44 425
movado Geplaatst Juni 30, 2009 Bijdragen: 314 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: September 13, 2015 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Juni 30, 2009 Je moet in ieder geval niet AT&T pakken. Adam van de Mythbusters had bij die provider 2 uur over de grens internet gebruikt en kreeg een rekening van 11.000 dollar voor 9 GB. Denk niet dat dit interessant is... :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 314
downloadfreak Geplaatst Juni 30, 2009 Bijdragen: 425 Waardering: 44 Prestatiepunten: 311 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/07/07 Status: Offline Actief: Mei 25 Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst Juni 30, 2009 Ik was ook niet van plan om AT&T te nemen, want die zitten dacht ik niet eens in Nederland, dus die kan ik hier niet eens bestellen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 44 425
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie