herbert Geplaatst Juni 30, 2009 Bijdragen: 50 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/18/09 Status: Offline Actief: Maart 11, 2012 Delen Geplaatst Juni 30, 2009 Hallo, Ik werk met subtittle. Een ondertiteling en gedownloade film inladen is geen probleem alleen ik krijg geen geluid bij de film. Hoe kan ik dit oplossen. Ook zie ik vaker een afbeelding in jullie antwoorden staan met speedtest.net Download speed enz. Wat is dit Alvast bedankt voor een oplossing gr Herb Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 50
hjalmar1234 Geplaatst Juli 3, 2009 Bijdragen: 23 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 3, 2009 Hoi, heb je misschien een dvd rip gedownload? want dan is het geluid er vanaf geript gr Hjalmar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 23
martijn1 Geplaatst Juli 3, 2009 Bijdragen: 1802 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: November 24, 2012 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Juli 3, 2009 Hallo, Ik werk met subtittle. Een ondertiteling en gedownloade film inladen is geen probleem alleen ik krijg geen geluid bij de film. Hoe kan ik dit oplossen. Ook zie ik vaker een afbeelding in jullie antwoorden staan met speedtest.net Download speed enz. Wat is dit Alvast bedankt voor een oplossing gr Herb Toen je eerste de film bekeekte, had je toen wel geluid? Welk programma gebruik je voor de subs eronder te zetten? Ook zie ik vaker een afbeelding in jullie antwoorden staan met speedtest.net Download speed enz. Wat is dit Dit is de downloadsnelheid van die persoon, maar dit moet je delen voor 8 om je werkelijke snelheid te krijgen. Bij www.speedtest.nl zie je je maximale downloadsnelheid. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.8k
kaasbroodje Geplaatst Juli 3, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Juli 3, 2009 Hoi, heb je misschien een dvd rip gedownload? want dan is het geluid er vanaf geript gr Hjalmar geluid er vanaf gerpit ?????? daar heb ik nog nooit van gehoord :-[ terwijl ik altijd alleen maar dvd rips download Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
hjalmar1234 Geplaatst Juli 3, 2009 Bijdragen: 23 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 3, 2009 het gebeurt soms wel ik snap ook niet waarom het is echt kansloos maarja Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 23
Jeroen Geplaatst Juli 3, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Juli 3, 2009 het gebeurt soms wel ik snap ook niet waarom het is echt kansloos maarja Nee, je speelt je films dan af met windows media player, als je met VLC-player je rips afspeelt dan heb je gewoon geluid hoor Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie