ihostlong Geplaatst Juni 29, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/29/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 29, 2009 gegroet ik heb het spel een hele tijd geleden reeds gedownload, onlangs besloot ik het weer eens te spelen, en ik blijf het al een tijdje terug spelen, er is echter één vreselijk irritant probleem: telkens als ik renners heb geselecteerd, en dus naar de volgende pagina zie waar je de gegevens van het parcours ziet (zoals afstand, waar er tussensprinten zijn, e.d.) is er ook telkens een kaart, met de eventuele beklimmingen of kasseien op aangeduid, dit zie ik echter niet, ook tijdens de wedstrijd als ik de kaart wil bekijken zie ik een allesbehalve vollediige, correcte kaart. 1) ligt dit aan de crack? 2) hoe los ik het op alvast bedankt voor jullie hulp Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
dylaniii Geplaatst Juli 23, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/23/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 23, 2009 Ik heb hetzelfde probleem en ik gebruik dit echt heel veel om mijn koerstactiek te bepalen Ik hoop dat hier snel een antwoord op komt Bij mij is het begonnen na het downloaden van een patch Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie