Gast depyromaan Geplaatst Juni 29, 2009 Delen Geplaatst Juni 29, 2009 Ik heb pas ArmA 2 gedownloaden(deze:http://thepiratebay.org), om hem te installeren moest ik in kladblok wat moest typen om de serial te omzeilen, dit heb ik gedaan, maar nog steeds moet ik een serial invoeren, weet iemand wat ik moet doen? bvd [modbreak=modbreak door DukeN] Links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0 [/modbreak] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
kaasbroodje Geplaatst Juni 29, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Juni 29, 2009 dit stond tussen de e comment,s 1st: Replace ArmA2.exe with the GENISIS crack 2nd: ADD THE REGISTRY FOR THE KEY! [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Bohemia Interactive Studio\ArmA 2] "KEY"=hex:62,35,14,90,10,64,3e,02 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Gast depyromaan Geplaatst Juli 1, 2009 Delen Geplaatst Juli 1, 2009 dit stond tussen de e comment,s 1st: Replace ArmA2.exe with the GENISIS crack 2nd: ADD THE REGISTRY FOR THE KEY! [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Bohemia Interactive Studio\ArmA 2] "KEY"=hex:62,35,14,90,10,64,3e,02 Ik kon die crack niet vinden, en dat 2e heb ik wel gedaan, maar ik kan het spel toch niet cracken voordat ik het spel installeer? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Farid. Geplaatst Juli 1, 2009 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Juli 1, 2009 Je moet een serials hebben. Die kan je vinden op serials.ws En daarna heb je een no-cd/dvd crack nodig, die kan je vinden op gamecopyworld.com O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Gast depyromaan Geplaatst Juli 1, 2009 Delen Geplaatst Juli 1, 2009 Ik heb deze serial van TPB: /edit Ik heb deze genesis crack gedownload: ARMA II v1.0 [GERMAN] No-DVD/Fixed EXE(is geen url, alleen welke versie) Dit staat op pagina 6 op TPB , dit heb ik geprobeerd: I GOT IT WORKING! HERE IS HOW! 1st: Replace ArmA2.exe with the GENISIS crack 2nd: ADD THE REGISTRY FOR THE KEY! [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Bohemia Interactive Studio\ArmA 2] "KEY"=hex:62,35,14,90,10,64,3e,02 Ik heb deze 2 dingen gedaan, maar als ik arma2 opstart geeft hij aan: Bad serial given, wat moet ik hiertegen doen> Modbreak:/ Serial verwijderd, hierdoor komt ons forum in gevaar. In het vervolg graag hierop letten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Fraggy5 Geplaatst Juli 2, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/02/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 2, 2009 Hallo Ik heb het zelfde probleem. Ik heb de crack maar slaag er niet in om een goede key te vinden. Kan iemand mij dit even uitleggen hoe ik het spel aan de praat krijg. Mvg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
smoke-da-chopper Geplaatst Juli 16, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/16/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 16, 2009 'k heb arma 2 gekocht maar ik kan het niet instaleeren HELP !!! :'( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie