Gast Hazara Geplaatst Maart 2, 2006 Delen Geplaatst Maart 2, 2006 Hey Ik wil verbinding maken tussen gsm en pc gsm: sharp tm100 ik wil graag verbinding maken via infrarood hoe doe ik dat? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast smartass Geplaatst Maart 2, 2006 Delen Geplaatst Maart 2, 2006 dat moet je doen via een IrDA adapter, kun je gwoon kope in de winkel, bijv. http://www.dixons.nl/De_online_winkel/Categorie/xp/shop/computers/internet_en_netwerk/IRDA/default.aspx greetz smartass Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 3, 2006 Delen Geplaatst Maart 3, 2006 Hey Bedankt,, ik ga die irda adapter nog een keertje kopen H.a.z.a.r.a. M.i.l.i.t.a.n.t. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst Maart 8, 2006 Delen Geplaatst Maart 8, 2006 heeft de sharp tm100, nog geen bluetooth dan? anders zou ik je adviseren een BT stick te kopen, is meestal goedkoper en heeft een snellere data verbinding! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 9, 2006 Delen Geplaatst Maart 9, 2006 sharp tm100 heeft geen bluetooth maar wat is een BT stick? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast smartass Geplaatst Maart 9, 2006 Delen Geplaatst Maart 9, 2006 bluetooth stick, net zoiets als die IrDA adapter, alleen dan in de vorm van een usb-stickje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie