annutje21 Geplaatst Juni 29, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/25/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 29, 2009 ik heb de sims 3 gedownload.. naja me pa dan, ik heb er zelf niet veel verstand van. dat ging allemaal goed.. en heeft daarna oook deameentools gedownload.. en gedaan wat die verder nog moest doen.. Toen gaan instaleren deed het ook allemaal goed.. als je in het hoofmenu bent van de sims 3, geeft die aan dat die illigaal is.. en dan druk je vervolgens op oke en stopt die ermee Toen hoorde ik later dat je nog een of andere crack moet downloaden.. Kan iemand mij helpen? Ik wil zoo graag spelen Gr Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Heisenberg Geplaatst Juni 29, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Juni 29, 2009 Hiervoor hebben wij een centraal topic, daar graag je vragen stellen. Deze gaat op slot. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie