herbert Geplaatst Juni 26, 2009 Bijdragen: 50 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/18/09 Status: Offline Actief: Maart 11, 2012 Delen Geplaatst Juni 26, 2009 hoi daar ben ik weer. Voordat mijn computer vastliep heb ik winrar van julie site gedownload. Werkte perfect. Nadat ik windows xp professional geinstaleerd had wilde ik dit programma weer downloaden maar dit ging niet omdat er steeds een melding kwam va Extentie zoeken via internet of bijbehoerende programma uit lijst selecteren. Ik heb toen een waarschijlijk andere versie gedownload en weet nu niet wat ik moet gebruiken Er staat: Delen en beveiligen Toevoegen aan archief Toevoegen aan transformers( dit is de film ) Wie kan mij vertellen wat ik moet gebruiken of een adres geven waar ik dezelfde versie kan downloaden die op julie site staat. Alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 50
Tom Geplaatst Juni 26, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juni 26, 2009 Dat is alleen inpakken. Er zijn twee mogelijkheden: of het bestand wat je probeert uit te pakken is geen extensie die WinRAR kan uitpakken, of het bestand kan nog niet als uitpakbestand gelezen worden door WinRAR. Het laatste kun je verhelpen door op "Eigenschappen" en vervolgens op "Wijzigen..." te klikken. Uit het rijtje wat dan komt selecteer je WinRAR en dan is het bestand gelinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie