Spring naar bijdragen

winrar gebruiken

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  50
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hoi daar ben ik weer.

Voordat mijn computer vastliep heb ik winrar van julie site gedownload. Werkte perfect.

Nadat ik windows xp professional geinstaleerd had wilde ik dit programma weer downloaden maar dit ging niet omdat er steeds een melding kwam va Extentie zoeken via internet of bijbehoerende programma uit lijst selecteren.

Ik heb toen een waarschijlijk andere versie gedownload en weet nu niet wat ik moet gebruiken

Er staat:

Delen en beveiligen

Toevoegen aan archief

Toevoegen aan transformers( dit is de film )

Wie kan mij vertellen wat ik moet gebruiken of een adres geven waar ik dezelfde versie kan downloaden die op julie site staat.

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 50
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Dat is alleen inpakken. Er zijn twee mogelijkheden: of het bestand wat je probeert uit te pakken is geen extensie die WinRAR kan uitpakken, of het bestand kan nog niet als uitpakbestand gelezen worden door WinRAR. Het laatste kun je verhelpen door op "Eigenschappen" en vervolgens op "Wijzigen..." te klikken. Uit het rijtje wat dan komt selecteer je WinRAR en dan is het bestand gelinkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...