leblanc Geplaatst Juni 25, 2009 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 25, 2009 Hoi hoi allemaal, Ik heb een maand of 2 geleden mijn Wii ge-softmod. Alles goed gedaan, ik kan alle spellen die ik heb gedownload spelen, alleen lukt het me maar niet op Mario Kart te branden. Telkens als ik een spel heb gedownload open ik het met backup-creator_v1 (http://www.2shared.com/file/4445314/9a5844d1/backup-creator_v1.html), die de gedownloade game "patched". Hierna brand ik de iso die eruit komt(partition.iso) met imgburn, en dan stop ik de disc in mijn wii en dan doet hij het. Telkens als ik de torrent [Wii]Mario_Kart[PAL][ESPALWII.com].rar download en de bovenstaande stappen uitvoer zegt imgburn unsupported or invalid file type. Ik dacht eerst dat er een foutje zat in de download, maar nadat ik de iso heb bekeken met wiu1.1 zegt dit programma dat de iso in orde is. Ik heb hem evengoed nog maar eens opnieuw gedownload, maar het probleem blijft bestaan. Intussen heb ik wel nog wat andere spellen gedownload, uitgepakt, gepatched en gebrand en die doen het allemaal prima. Dus, iemand anders die hetzelfde probleem heeft met Mario Kart? Ik ben nu een paar andere versies van het spel aan het downloaden, maar ook op de torrentsites waar bovengenoemde torrent staat zijn geen klachten zoals ik die heb. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
arnem10 Geplaatst Juni 27, 2009 Bijdragen: 113 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/28/08 Status: Offline Actief: Juli 29, 2017 Delen Geplaatst Juni 27, 2009 Gewoon niet patchen ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 113
leblanc Geplaatst Juni 30, 2009 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 30, 2009 Gewoon niet patchen ! Weet je wat het ergste is? Ik heb nog 3 verschillende versies gedownload en allemaal hadden ze hetzelfde probleem. Dus ik heb uit ergernis gewoon een keer het spel gebrand zonder heb door de backup creator te halen, en hij doet het Terwijl geen enkele andere game het doet als-ie nog in zijn originele (gedownloade) staat is bij mijn wii. Hier mag een slotje op, dit is opgelost. Thanx voor de tip, al kwam ik er zelf al achter maar als ik hier even had gekeken had ik het zeker geprobeerd :goodpost: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie