Spring naar bijdragen

windows, start, plaatjes probleem

gkeeee

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  345
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik heb net windows geinstalleerd, alleen zie ik de helft van die plaatjes bij de menu start bijvoorbeeld deze computer daar zie ik de helft van die plaatje en die eronder en erboven ook, kan ik dit veranderen en heel die plaatjes zien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 345
  • Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

heb je de drivers van je videokaart al geïnstalleerd ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

ik heb mijn videokaart al geinstalleerd maar eey tiktak hoe doe je dat, kan je aub meer uitleg geven (sorry man :redface:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 345

owke maar het is nu 3 uur voorbij maar wel bedankt dat je me helpt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 345

• Bijdragen:  2568
  • Waardering:   1
  • Leeftijd:  33

Ik denk dat TikTak bedoelt bij TuneUp Utilities 2009(engels):

1. Start Tuneup utilities 2009

2. Druk op "solve problems" in het menu.

3. Er komt een scherm met "TuneUp repair wizard", kies daar "Icons dispayed incorrectly".

Wacht even, en het is gefixed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.6k

lukt ook niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 345

Kan je een screenshot plaatsen hoe het eruit ziet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.6k

maar eey als ik het van thema verander zijn de andere thema`s wel goed, en trouwens volgens mij ligt het aan de videokaart, want mijn standby knop doet het ook nit, als ik die videokaart installeer doet ie het wel dus volgens mij ligt het problem daaraan??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 345
Gast angel_creek

Ik denk dat TikTak bedoelt bij TuneUp Utilities 2009(engels):

1. Start Tuneup utilities 2009

2. Druk op "solve problems" in het menu.

3. Er komt een scherm met "TuneUp repair wizard", kies daar "Icons dispayed incorrectly".

Wacht even, en het is gefixed.

Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat je gaat customizen. Dus dat je een ander opstart plaatje kiest etc. Even opnieuw opstart en dan weer de standard. Als dat niet werkt dan ligt het misschien aan de versie van windows die je gedownload hebt? Zou kunnen toch?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Kan dus niet daar aan liggen TikTak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

We hebben geweldig nieuws voor alle ontwikkelaars! Versie 8.4.1 van PHP is nu officieel uitgebracht, en dit is de eerste stabiele release in de 8.4-serie! Maar dat is nog niet alles – tegelijkertijd zijn er ook updates voor de versies 8.1, 8.2 en 8.3 verschenen. PHP, dat staat voor "PHP: Hypertext Preprocessor", is een krachtig hulpmiddel dat voornamelijk wordt gebruikt voor het creëren van dynamische webpagina's op webservers. Het gaat vaak hand in hand met databaseprogramma's om een naadloze gebruikerservaring te garanderen. Deze nieuwe release van PHP 8.4.1 biedt een schat aan verbeteringen en nieuwe functies die je niet wilt missen! Hier zijn enkele van de meest opwindende toevoegingen: - Property Hooks**: Deze functie maakt het mogelijk om meer controle te hebben over de eigenschappen binnen je objecten, waardoor je code flexibeler en dynamischer wordt. - Asymmetric Property Visibility**: Dit geeft je de mogelijkheid om verschillende zichtbaarheidseisen voor eigenschappen in je klasse te definiëren, wat de modulariteit van je code aanzienlijk vergroot. - Lazy Objects**: Met deze functie kun je objecten pas laden wanneer ze echt nodig zijn, wat de prestaties van je applicatie kan verbeteren. - PDO Driver-Specifieke Subclasses**: Dit maakt het eenvoudiger om met verschillende database-driver-specifieke functionaliteiten te werken, wat de interoperabiliteit van je applicaties vergroot. - BCMath Objecttype**: Een nieuwe toevoeging die het werken met grote getallen vergemakkelijkt, ideaal voor toepassingen die met financiële gegevens werken. - En nog veel, veel meer!**  Wil je direct aan de slag met PHP 8.4.1? Bezoek dan  https://www.php.net/downloads.php voor de bronbestanden. Voor Windows-gebruikers zijn de bronbestanden en binaire versies beschikbaar op windows.php.net/download/. Vergeet niet om de ChangeLog te raadplegen voor een gedetailleerd overzicht van alle wijzigingen. En als je van plan bent om te migreren, bekijk dan zeker de migratiegids in de PHP-handleiding voor een compleet overzicht van nieuwe functies en eventuele wijzigingen die mogelijk niet achterwaarts compatibel zijn. Dit is een spannende tijd voor de PHP-gemeenschap! Duik in de nieuwe mogelijkheden en maak je projecten nog krachtiger en dynamischer. Happy coding!
  • Recente prestatie

• Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...