Gast depyromaan Geplaatst Juni 25, 2009 Delen Geplaatst Juni 25, 2009 Ik weet niet of ik deze post onder het goede topic heb gezet, maar: Ik wil muziek op mijn xbox360 zetten, ik heb het eens gedaan met een cd, maar dit duurde heel erg lang(en is aardig duur), weet iemand hoe je dmv bv een usb-stick muziek/andere bestanden op een xbox360 kunt zetten(daarmee bedoel ik niet streamen), ik had ook een usb-stick aangesloten en de muziek die erop stond afgespeeld, maar de namen van de nummers waren in het Chinees ofzow, weet iemand hoe dit komt? bvd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Farid. Geplaatst Juni 25, 2009 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Juni 25, 2009 Als het goed is heb je een handleiding bij je xbox 360 zitten die net zo dik is als een harry potter. Daar staat het in O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Gast depyromaan Geplaatst Juni 26, 2009 Delen Geplaatst Juni 26, 2009 tyvm, ik zal wel ff kijken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Mattiebosos Geplaatst Juni 28, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 28, 2009 Dat kan jammergenoeg alleen via een CD, dus muziek branden op je pc, die cd in je 360 stoppen en dan rippen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Gast depyromaan Geplaatst Augustus 11, 2009 Delen Geplaatst Augustus 11, 2009 Kan ik ook een dvd rippen(met muziek), ik wil namelijk muziek op een dvd branden(.mp3's), precies op dezelfde manier als ik met een cd deed(dat kom), kan dit? Of pakt de xbox hem op de 1 of andere manier dan niet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie