bertjj Geplaatst Juni 24, 2009 Bijdragen: 13 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/05/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juni 24, 2009 hallo, ik heb vanmiddag Pure.Multi-3.Full-Rip.Skullptura gedownload, deze netjes uitgepakte en zo, crack erop gezet.. alleen nu heb ik 2 problemen: - het spel laad héél traag, dit duurt wel een minuut per keer dat'ie moet laden, kan ik de op een 1 of andere manier de filmpjes eruit halen, zodat het spel dat niet meer gaat laden? - als ik 1 track heb gespeeld (in campaign) en dan naar een andere ga, loopt het spel vast, het geeft wel het normale beeld dat ie aan het laden is, maar niet het pictogram laden.. Mvg, Bertjj. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 13
kaasbroodje Geplaatst Juni 24, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Juni 24, 2009 kan je pc het spel wel aan ??? http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
bertjj Geplaatst Juni 24, 2009 Bijdragen: 13 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/05/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Juni 24, 2009 ja, ik heb niet zo'n over the top pc, maar wel goed genoeg voor nieuwe spellen op medium/low maar, ik heb gelezen dat dit spel sowieso heel traag laad, daarom is mijn vraag kan het zonder de filmpjes? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 13
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie