Gast smartass Geplaatst Februari 28, 2006 Delen Geplaatst Februari 28, 2006 heej ik heb een probleem met mn comp,, het cpu gebruik is altijd 100%... dit is nu sinds 2 dagen, het is echt irritant, als ik een spel wil spelen ofso dan gaat het hartstikke sloom, en als ik dan het proces dat zoveel cpu snelheid gebruikt stop, gaat een ander proces zoveel snelheid gebruiken... weet iemand wat ik moet doen?? greetz smartass Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Februari 28, 2006 Delen Geplaatst Februari 28, 2006 Hoe heet het proces dat zoveel gebruikt ? typ dat eens in google in en kijk waar het voor is, waarschijnlijk is het dan onbelangrijk en kan je het afsluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast smartass Geplaatst Februari 28, 2006 Delen Geplaatst Februari 28, 2006 het is verschillend, meestal zijn het gewoon onbelangrijke ja, maar als ik die dan afsluit gaat een ander proces zoveel gebruiken, kheb ook gehad dat explorer zoveel ging gebruiken, en die is toch wel belangrijk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Februari 28, 2006 Delen Geplaatst Februari 28, 2006 mss staat er troep op je pc, scan em is met spyware en virus programma Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Februari 28, 2006 Delen Geplaatst Februari 28, 2006 hey, dat probleem heb k laatste tijd ook, maar bij mij komt het, omdat mijn c schijf zowat vol zit! dus als jeh op je pc nog bestanden hebt staan die je niet meer nodig hebt raad k het je aan om het te verwijderen! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast smartass Geplaatst Februari 28, 2006 Delen Geplaatst Februari 28, 2006 kheb gescand met norton, hij vond een bestandje: Adware.Ndotnet kheb verwijderd en nu is het weer oke dus.. greetz smartass Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie