Spring naar bijdragen

cpu gebruik

Gast smartass

Aanbevolen reactie

heej

ik heb een probleem met mn comp,,

het cpu gebruik is altijd 100%...

dit is nu sinds 2 dagen, het is echt irritant, als ik een spel wil spelen ofso dan gaat het hartstikke sloom, en als ik dan het proces dat zoveel cpu snelheid gebruikt stop, gaat een ander proces zoveel snelheid gebruiken...

weet iemand wat ik moet doen??

greetz smartass

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Hoe heet het proces dat zoveel gebruikt ? typ dat eens in google in en kijk waar het voor is, waarschijnlijk is het dan onbelangrijk en kan je het afsluiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

het is verschillend, meestal zijn het gewoon onbelangrijke ja, maar als ik die dan afsluit gaat een ander proces zoveel gebruiken, kheb ook gehad dat explorer zoveel ging gebruiken, en die is toch wel belangrijk B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

hey,

dat probleem heb k laatste tijd ook,

maar bij mij komt het, omdat mijn c schijf zowat vol zit!

dus als jeh op je pc nog bestanden hebt staan die je niet meer nodig hebt

raad k het je aan om het te verwijderen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...