Gast kelsey Geplaatst Mei 3, 2005 Delen Geplaatst Mei 3, 2005 Hallo, Ik heb een film gedownload, maar deze bestaat uit 2 bestanden. Nu wil ik deze bestanden samenvoegen met AVI/MPEG/RM/WMV joiner, maar dit lukt me niet. Krijg telkens de melding \" the format can\'t be recognized\" Wie kan me verder helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast leecherhehe Geplaatst Mei 13, 2005 Delen Geplaatst Mei 13, 2005 probeer een ander programma :laugh: :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast leecherhehe Geplaatst Mei 13, 2005 Delen Geplaatst Mei 13, 2005 probeer een ander programma :laugh: :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast pacho Geplaatst Mei 13, 2005 Delen Geplaatst Mei 13, 2005 beste mensen, ik ben sinds kort in het bezit van een mediacenter en kan dus nu films downloaden maar als ik een torrent aanklik dat een iso bestand is dan kan ik het niet downloaden......ik krijg steeds een melding van windows dat het bestand niet kan downloaden hoe kan ik dat oplossen?????? pacho [file] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 13, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 13, 2005 Welke melding krijg je precies en wat gebeurt er? Ps het is handiger om je vraag te stellen in het torrent forum :silly: :silly: :silly: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.