Spring naar bijdragen

dgr files

Gast epson

Aanbevolen reactie

Hallo

Nu heb ik fifa street 2 gedownload voor de xbox maar nu zijn het allemaal dgr file\'s

ik snap niet wat ik er mee moet doen dit is helemaal nieuw voor mij.

alvast bedankt een reactie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

ik vond dit op google mischien heb jee r wat aan :)

Quote:

Originally Posted by autoloader

I downloaded tiger woods 2005 and it\'s in a format called .dgr, which i have never heard of. i found a program called hjsplitpro which seemed to join the files. now i have 1 big file called twg5-dgr. what the hell do i do now. what do i burn it with, nothing recognises it. everything else i\'ve downloaded up to now has been .rars which extract to an iso..........any help guy\'s?

Hi....It may be that .dgr is just a fake extension, kinda used by the ppl who ripped the disc.....however if u rite click, winrar options are not there....so.....try opening winrar and add files, then select directory to extract to, and voila!.....there should be ur iso in all its glory.....peace!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...