joosacke Geplaatst Juni 23, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/23/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 23, 2009 ye, ik heb fifa 09 geinstalleerd zonder problemen maar wanneer ik het wil opstarten, geeft hij een foutmelding dat er geen verbinding is met het internet, en dat hij dit nodig heeft om het eigendomsrecht te controleren. Het rare is, dat ik wel verbinding heb met het internet. Wat moet ik doen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
siebee_ Geplaatst Juni 23, 2009 Bijdragen: 140 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/12/09 Status: Offline Actief: April 28, 2016 Delen Geplaatst Juni 23, 2009 Dit is een zeer naar probleem Maar, heb je toch nog eens gecontrolleerd of je internet kabel instak? Start de pc eens opnieuw op als het dan nog niet werkt. Is er vermoed ik, een fout geweest tijdens het installeren van de software... Is het een Illegale versie van Fifa 09? Als dat zo is kan er namelijk een fout zitten in de torrent. Als gevolg dat je Fouten hebt in je installatie. Nog vragen? shoot! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 140
Luc. Geplaatst Juni 24, 2009 Bijdragen: 948 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: November 7, 2014 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juni 24, 2009 Gast, natuurlijk zit zijn internet kabel er wel in anders kan hij hier toch niet posten. Over je probleem heb ik helaas geen oplossing. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 948
joosacke Geplaatst Juni 24, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/23/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 24, 2009 het is een legale versie, zal het nog eens herinstalleren en moestek dan nog problemen hebben zal ik het laten weten Post Merge: juni 25, 2009, 11:56:10 am heb het ondertussen al herinstalleerd, firewall en virusscanner uitgeschakelt, maar nog altijd geen succes..iemand anders een idee?alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie