VXL Geplaatst Juni 21, 2009 Bijdragen: 772 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: November 27, 2015 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juni 21, 2009 Hallo, Ik heb net windows eropnieuw op gezet maar, als ik op youtube zit geeft hij de melding bij een filmpje: Je hebt JavaScript uitgeschakeld of je hebt een oude versie van Adobe Flash Player. Download de nieuwste versie van Flash Player. En als ik dan naar die site ga die hij zegt en dan klik ik op: agree and instal now, dan hoort hij te beginnen met downloaden of er hoort een geel balkje te komen, maar er gebeurt niks, en van een andere site doet hij het ook niet, hoe kan ik toch zorgen dat ik hem kan downloaden en filmpjes van youtube kan bekijken? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 772
martijn1 Geplaatst Juni 21, 2009 Bijdragen: 1802 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: November 24, 2012 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Juni 21, 2009 In dit forum zal wel je antwoord staan: Hier Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.8k
VXL Geplaatst Juni 22, 2009 Bijdragen: 772 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: November 27, 2015 Leeftijd: 30 Auteur Delen Geplaatst Juni 22, 2009 Oké, heel erg bedankt het is gelukt. Er stond een website bij die het deedt: http://www.filehippo.com/download_flashplayer_ie/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 772
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie