Freddytje Geplaatst Juni 21, 2009 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst Juni 21, 2009 Ik wil mijn wii laten om bouwen maar heb een paar vragen: Ik ga dat dan laten doen met de wiikey. Kan je na het ombouwen gewoon nog op het internet? Hoe zit het met updaten? Hoe zit het met Iso en NTSC files? Kan je op elke dvd-r branden? Als ik nog meer vragen heb hoor je het wel Hopelijk kunnen jullie mij helpen Greetz, Fred Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
Erwin. Geplaatst Juni 21, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Juni 21, 2009 Ik wil mijn wii laten om bouwen maar heb een paar vragen: Ik ga dat dan laten doen met de wiikey. Kan je na het ombouwen gewoon nog op het internet?ja Hoe zit het met updaten? niet doen of je wiikey uitschakelen, indien mogelijk Hoe zit het met Iso en NTSC files? iso gewoon op dvd branden, ntsc is dan mogelijk maar beste kun je PAL games downloaden. Kan je op elke dvd-r branden? ja beste is om dvd-R te gebruiken Als ik nog meer vragen heb hoor je het wel Hopelijk kunnen jullie mij helpen Greetz, Fred Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
kaasbroodje Geplaatst Juni 21, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Juni 21, 2009 het wordt meestal aangeraden om varbatim dvd+r te gebruiken voor WII spellen te branden hier wat meer info http://www.wiiombouwinfo.nl/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Erwin. Geplaatst Juni 21, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Juni 21, 2009 het wordt meestal aangeraden om varbatim dvd+r te gebruiken voor WII spellen te branden hier wat meer info http://www.wiiombouwinfo.nl/ Je bedoeld toch dvd-R ? de meeste websites raden verbatin dvd-R aan. Zelf heb ik ook al me games op -R gebrand en nog nooit problemen gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Freddytje Geplaatst Juni 21, 2009 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Auteur Delen Geplaatst Juni 21, 2009 Bedankt! Iso files gewoon op dvd-r van Verbatim zetten (waar kan ik die kopen?) NTSC en pal files patchen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
Erwin. Geplaatst Juni 21, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Juni 21, 2009 Bedankt! Iso files gewoon op dvd-r van Verbatim zetten (waar kan ik die kopen?) NTSC en pal files patchen? dvd kun je hier kopen. ntsc en pal hoef je niet te patchen, kun je direct branden en spelen als je bv de wiikey heb. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
kaasbroodje Geplaatst Juni 21, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Juni 21, 2009 het wordt meestal aangeraden om varbatim dvd+r te gebruiken voor WII spellen te branden hier wat meer info http://www.wiiombouwinfo.nl/ Je bedoeld toch dvd-R ? de meeste websites raden verbatin dvd-R aan. Zelf heb ik ook al me games op -R gebrand en nog nooit problemen gehad. oeps type foutje sorry :redface: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Erwin. Geplaatst Juni 21, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Juni 21, 2009 het wordt meestal aangeraden om varbatim dvd+r te gebruiken voor WII spellen te branden hier wat meer info http://www.wiiombouwinfo.nl/ Je bedoeld toch dvd-R ? de meeste websites raden verbatin dvd-R aan. Zelf heb ik ook al me games op -R gebrand en nog nooit problemen gehad. oeps type foutje sorry :redface: no problemo, ik begon al aan mijzelf te twijfelen haha Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Freddytje Geplaatst Juni 22, 2009 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Auteur Delen Geplaatst Juni 22, 2009 Bedankt! Iso files gewoon op dvd-r van Verbatim zetten (waar kan ik die kopen?) NTSC en pal files patchen? dvd kun je hier kopen. ntsc en pal hoef je niet te patchen, kun je direct branden en spelen als je bv de wiikey heb. Maar je moet wel iets patchen toch!? updates uit het spel halen omdat anders je wiikey niet meer werkt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
Erwin. Geplaatst Juni 22, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Juni 22, 2009 kan, je kan ook gewoon de updates annuleren wanneer je die krijg. Als je PAL games downoad krijg je eigenlijk nooit een update. Als ik een game voor de wii download kijk ik altijd goed of het een pal game is. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Freddytje Geplaatst Juni 22, 2009 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Auteur Delen Geplaatst Juni 22, 2009 kan, je kan ook gewoon de updates annuleren wanneer je die krijg. Als je PAL games downoad krijg je eigenlijk nooit een update. Als ik een game voor de wii download kijk ik altijd goed of het een pal game is. Uhm.. even mijn lijstje Download via thepiratebay, utorrent, en dan moet ik naar iets kijken, of het pal is en hoe doe ik dat? En dan branden met IGM burn, op een verbatim schijfje dvd-r.. Greetz, Fred Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
ActionWaction Geplaatst Juni 22, 2009 Bijdragen: 1138 Waardering: 29 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/20/08 Status: Offline Actief: Februari 20, 2015 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juni 22, 2009 kan, je kan ook gewoon de updates annuleren wanneer je die krijg. Als je PAL games downoad krijg je eigenlijk nooit een update. Als ik een game voor de wii download kijk ik altijd goed of het een pal game is. Uhm.. even mijn lijstje Download via thepiratebay, utorrent, en dan moet ik naar iets kijken, of het pal is en hoe doe ik dat? En dan branden met IGM burn, op een verbatim schijfje dvd-r.. Greetz, Fred Dat staat gewoon op thepiratebay zelf als je je torrent ziet, bijv. http://thepiratebay.org/torrent/4956591/%5BWii%5DVirtua_Tennis_2009%5BPAL%5D.rar = [Wii]Virtua_Tennis_2009[PAL].rar En als je met een chip hebt omgebouwd dan moet je gewoon je wii updaten en dan kan je ook andere regio spellen spelen (Ntsc) En je kan ook nog de patch uit de NTSC spel halen d.m.v. Wii Brick Blocker Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 1.1k
Erwin. Geplaatst Juni 22, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Juni 22, 2009 kan, je kan ook gewoon de updates annuleren wanneer je die krijg. Als je PAL games downoad krijg je eigenlijk nooit een update. Als ik een game voor de wii download kijk ik altijd goed of het een pal game is. Uhm.. even mijn lijstje Download via thepiratebay, utorrent, en dan moet ik naar iets kijken, of het pal is en hoe doe ik dat? En dan branden met IGM burn, op een verbatim schijfje dvd-r.. Greetz, Fred Dat staat gewoon op thepiratebay zelf als je je torrent ziet, bijv. http://thepiratebay.org/torrent/4956591/%5BWii%5DVirtua_Tennis_2009%5BPAL%5D.rar = [Wii]Virtua_Tennis_2009[PAL].rar En als je met een chip hebt omgebouwd dan moet je gewoon je wii updaten en dan kan je ook andere regio spellen spelen (Ntsc) En je kan ook nog de patch uit de NTSC spel halen d.m.v. Wii Brick Blocker Hiermee bedoeld hij dus je wii zelf updaten via het menu in je wii dus niet als hij om een update vraag wanneer je en spel wil spelen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
ActionWaction Geplaatst Juni 23, 2009 Bijdragen: 1138 Waardering: 29 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/20/08 Status: Offline Actief: Februari 20, 2015 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juni 23, 2009 kan, je kan ook gewoon de updates annuleren wanneer je die krijg. Als je PAL games downoad krijg je eigenlijk nooit een update. Als ik een game voor de wii download kijk ik altijd goed of het een pal game is. Uhm.. even mijn lijstje Download via thepiratebay, utorrent, en dan moet ik naar iets kijken, of het pal is en hoe doe ik dat? En dan branden met IGM burn, op een verbatim schijfje dvd-r.. Greetz, Fred Dat staat gewoon op thepiratebay zelf als je je torrent ziet, bijv. http://thepiratebay.org/torrent/4956591/%5BWii%5DVirtua_Tennis_2009%5BPAL%5D.rar = [Wii]Virtua_Tennis_2009[PAL].rar En als je met een chip hebt omgebouwd dan moet je gewoon je wii updaten en dan kan je ook andere regio spellen spelen (Ntsc) En je kan ook nog de patch uit de NTSC spel halen d.m.v. Wii Brick Blocker Hiermee bedoeld hij dus je wii zelf updaten via het menu in je wii dus niet als hij om een update vraag wanneer je en spel wil spelen Precies, sorry voor de verwarring . Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 1.1k
Erwin. Geplaatst Juni 23, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Juni 23, 2009 beetje afhankelijk van waar je woon natuurlijk. Overal hebben ze wel een "boer" die ze ombouwd. Waarje goed op moet letten is dat ze garantie op de ombouw geven! Verder een kleine tip: markeer je wii ergens waar alleen jij het weet, als je dan je wii na de ombouw terug krijg weet je of het je eigen wii nog is en geen rotzooi. Schrijf ook altijd je wii serienummer op! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie