siebee_ Geplaatst Juni 21, 2009 Bijdragen: 140 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/12/09 Status: Offline Actief: April 28, 2016 Delen Geplaatst Juni 21, 2009 Hallo, het gebeurt bij mij vaker en vaker dat duken helemaal dood lijkt > Ik zit erop kijk wat rond , nog altijd geen antwoord. Nog een paar uur later geen antwoord. Soms is het egt zo dat hij dood en saai is :-[ ik zeg het gewoon even, soms is het wel lastig, niet veel aan te doen zeker? :police: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 140
Sander Geplaatst Juni 21, 2009 Bijdragen: 1203 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/07 Status: Offline Actief: Augustus 11, 2020 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juni 21, 2009 1. Moet je daarvoor een topic maken. 2. Mensen doen dit in hun vrije tijd... dus je krijgt niet altijd antwoord op je vragen. En nee er valt niet veel aan te doen. Sommige mensen hebben ook wel eens belangrijkere dingen te doen zodat ze niet op DukeN.nl kunnen. En dan moet je eenmaal wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Erwin. Geplaatst Juni 21, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Juni 21, 2009 ja beetje doelloos topic, Dit forum wordt gemaakt en onderhouden door mensen die in hun vrije tijd de vragen van mensen beantwoorden. Op sommige dagen is het wat minder druk (vandaag is het vaderdag) en dan moet je soms wat langer op antwoord wachten. Maar om hiervoor nou een topic aan te maken.. Nee. Als jij je stoort aan het feit dat het niet druk genoeg is hier of omdat je te lang moet wachten, dan zit je niet op het juiste forum. Dit topic gaat op :slot: en daarbij laten we het. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie