Gast rodericky Geplaatst Februari 27, 2006 Delen Geplaatst Februari 27, 2006 wie heeft dit spel op de pc en kan het spel spelen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Februari 27, 2006 Delen Geplaatst Februari 27, 2006 Nou ik Hoeso ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast rodericky Geplaatst Februari 28, 2006 Delen Geplaatst Februari 28, 2006 Hoe heb jij het aan de praat gekregen. heb jij die van PCTorrents Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Februari 28, 2006 Delen Geplaatst Februari 28, 2006 Nee, gewoon www.torrentspy.com of anders www.torrentreactor.com, die heb ik gebruikt. maar bij PC Torrent zitten virrussen, tenminste bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast rodericky Geplaatst Februari 28, 2006 Delen Geplaatst Februari 28, 2006 maar hoe heb jij hem aan de praat gekregen want ik heb CureRom gebruikt maar na elke 20 minuten loopt het spel vast en krijg ik een ernstige systeemfout Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 1, 2006 Delen Geplaatst Maart 1, 2006 Gebruik Bittorrent n\'s Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Maart 1, 2006 Delen Geplaatst Maart 1, 2006 zn vraag is eigenlijk : welke crack/image/andere progs heb jij gebruikt om het spel te starten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 2, 2006 Delen Geplaatst Maart 2, 2006 nou de crack via: www.gamecopyworld.com zit er wel een paar die je goed kunt gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie