robin1994 Geplaatst Juni 21, 2009 Bijdragen: 250 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/27/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 21, 2009 ik heb de sims 3 gedownload van megaupload, als ik het rar bestand (5 stukken) wil openen moet ik het wachtwoord invoeren. ik voer het ww, 123boxxers, in en hij pakt zichtzelf uit. maar dan als hij aan part 2 wil beginnen staat er "wrong password) en hij breekt af. ik heb ook geprobeerd om eerst part 2 uit te pakken, ik voer het ww in, het werkt, maar als hij aan deel 3 wil beginnen staat er "wrong password". any ideas? Post Merge: juni 22, 2009, 03:07:12 pm laat maar zitten is al opgelost was dus blijkbaar niet 123boxxers maar gewoon boxxers ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 250
Fredpascal Geplaatst Juni 24, 2009 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juni 24, 2009 Ok topic gaat op slot Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie