njitram Geplaatst Juni 21, 2009 Bijdragen: 99 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/14/08 Status: Offline Actief: Mei 20, 2014 Delen Geplaatst Juni 21, 2009 Hoi, nou ja de titel zegt het eigenlijk al. Sinds vanochtend kan ik mijn mail niet meer lezen met hotmail. Ik kan mn gebruikersnaam en wachtwoord invoeren en zodra ik dan op inloggen klik, geeft internet de foutmelding dat er verbindingsproblemen zijn. Het gekke is dat ik met andere sites nergens last van heb. Ik verwacht een belangrijke mail, maar kan deze niet openen nu. Kan iemand mij met spoed helpen a.u.b. greetz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 99
stefjuh Geplaatst Juni 21, 2009 Bijdragen: 841 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: Augustus 30, 2016 Delen Geplaatst Juni 21, 2009 hey, Ik denk dat het probleem bij hotmail ligt want ik heb het ook. Dus ik denk dat het snel wordt opgelost! gr stefjuh Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 841
njitram Geplaatst Juni 21, 2009 Bijdragen: 99 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/14/08 Status: Offline Actief: Mei 20, 2014 Auteur Delen Geplaatst Juni 21, 2009 Je weet dus niet waar het aan ligt of hoe het opgelost kan worden? Vrienden van me hebben er namelijk geen last van Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 99
kaasbroodje Geplaatst Juni 21, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Juni 21, 2009 hey, Ik denk dat het probleem bij hotmail ligt want ik heb het ook. Dus ik denk dat het snel wordt opgelost! gr stefjuh ik kan anders gewoon met al me email adressen aanmelden :-[ @njitram heb je het al op een andere pc geprobeerd of met een ander email adres ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
njitram Geplaatst Juni 22, 2009 Bijdragen: 99 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/14/08 Status: Offline Actief: Mei 20, 2014 Auteur Delen Geplaatst Juni 22, 2009 Ja op beide pc's ging het niet en ook niet met diverse mail-adressen. Een vriend van me kwam op het "geniale" idee om het modem eens opnieuw op te starten en wonderbaarlijk genoeg hielp het. Hier kan dus een slotje op Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 99
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie