Gast Glitch1 Geplaatst Februari 27, 2006 Delen Geplaatst Februari 27, 2006 ik heb 50 avi\'s , nou ja eigenlijk 3 daarvan zijn mpeg 2 , ik wil deze op een dvd zetten de bestanden zijn allemaal ongeveer 456,051 kb ik weet niet of dat past , ik wil ze af kunnen spelen met een stand alone dvd speler , dus eentje die aangesloten is op een tv , kan ik de avi\'s en die mpeg2\'s gewoon op een dvd branden met nero als data disc en speelt ie ze dan af ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Februari 27, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25046 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Februari 6 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Februari 27, 2006 Dit kan je doen met ulead video studio! :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast ocram Geplaatst Februari 27, 2006 Delen Geplaatst Februari 27, 2006 je dvd speler moet wel avi ondersteunen dan hea :silly: anders moet je ze even omzetten (en dan worden ze groter ) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Glitch1 Geplaatst Februari 27, 2006 Delen Geplaatst Februari 27, 2006 naar welk bestandformaat moeten ze omgezet worden ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Glitch1 Geplaatst Februari 27, 2006 Delen Geplaatst Februari 27, 2006 die unlead video studio , is best wel bagger , ik heb 50 avi\'s en er passen nog niet eens 15 op 1 dvd , dus dan heb ik 5 dvd\'s of meer ofzo , Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie