Spring naar bijdragen

games uitwisselen

Gast flatron

Aanbevolen reactie

Hallo allemaal,

Als gamefreak speel ik graag veel games. Dus ik wil een topic maken waarbij alle leden met elkaar hun image gamefiles met elkaar kunnen uitwisselen zonder last van te hebben dat het downloaden te traag gaat. Ik weet niet of ik zo\"n topic mag openen. Dus ik wacht op jullie reactie\"s af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 9
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25029
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Topic maken mag maar hoe wil jij dan images van 4 gb wisselen? Om die naar elkaar te e-mailen..... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

ocram schreef:

ik heb gmail, maar gloof niet dat je bestanden van 4 gig kan maile ;) tis max 10mb :P en 2.6gig opslag heb je ofzo.

max bij gmail is 20 mb

je kan dus theoretisch gezien een image van 4,6 inpakken in een hele hoop pakketjes van 15~20mb en die dan gaan emailen :) Klote werkje, maar dan heb je ook wat :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25029
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

kw dat kan je bijna vergeten. Gewoon lekker downloaden met bittorrent. Is het simpelst B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...