Gast dextro1982 Geplaatst Juni 20, 2009 Delen Geplaatst Juni 20, 2009 Net als vele anderen zal via dit bericht iedereen groeten. Net als een van mijn voorgangers heb ik ook net een nieuwe laptop voor mijn studie (althans daarvoor is ie eigenlijk bedoeld, maar betrapte me er al vrij snel op dat ik m nog steeds niet voor mijn studie had gebruikt, maar voor talloze andere dingen, waaronder me onder andere aan te melden op deze site. Groetjes dextro1982 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Heisenberg Geplaatst Juni 20, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Juni 20, 2009 Welkom Dextro! Veel plezier op dit forum, voor vragen graag het goede board, zodat we je meteen kunnen helpen Groetjes, JFK Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie