IRUAL Geplaatst Februari 26, 2006 Bijdragen: 65 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/07 Status: Offline Actief: Mei 25, 2016 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Februari 26, 2006 hallo\' ik heb 10 cdtjes gekocht voorgedrukt met tribals maar bij 8 van deze cd ziet de comp ze niet 2 kon ik er gewoon mee branden maar bij deze krijg ik steeds de melding dat ik een beschrijfbaar media in moet voeren is hier iets aan te doen of zijn ze nu gewoon leuk om te hebben (hahaha) maar niets aan te doen hoop dat iemand hier iets weet :blush: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 65
Gast EJay Geplaatst Februari 27, 2006 Delen Geplaatst Februari 27, 2006 Wat voor een soort cd-tjes heb je gekocht ? DVD-R CD- RW enz. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
IRUAL Geplaatst Februari 28, 2006 Bijdragen: 65 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/07 Status: Offline Actief: Mei 25, 2016 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Februari 28, 2006 hallo sorry gewone cd r weet niet of het + of - is 2 doen het en 8 niet die ziet ie niet eens hoop dat je er iets op weet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 65
Gast EJay Geplaatst Februari 28, 2006 Delen Geplaatst Februari 28, 2006 Oke het maakt niet uit min of plus hoor :laugh: ! dat is gewoon een streepje dat er tussen hoort maar goed... Zijn die 2 die wel goed zijn, hebben die een ander merk en een ander soort wat ik je de eerste post heb verteld ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Februari 28, 2006 Delen Geplaatst Februari 28, 2006 erm, van cd\'tjes heb je tog alleen maar -r ? (voor muziek cd\'s in ieder geval ) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Februari 28, 2006 Delen Geplaatst Februari 28, 2006 ja ik dacht dat die + van DVD + R kwam Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Februari 28, 2006 Delen Geplaatst Februari 28, 2006 hey laatst wou ik een iso bestand (film) op dvd zetten ik wou branden via alcohol 120% maar deze constant aan dat er geen Lege cd in zat hij was echter wel leeg, ik had vervolgens gebrandt met nero (smartstart) met nero smartstart brandde hij wel zonder problemen ik weet nog steeds niet wat de oorzaak is, want normaal brandt alcohol120% wel gewoon,, Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
IRUAL Geplaatst Maart 3, 2006 Bijdragen: 65 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/07 Status: Offline Actief: Mei 25, 2016 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Maart 3, 2006 hallo ik weet niet of die 2 van een ander merk waren dat is niet meer te zien er zitten tribals op gedrukt dus op die zijde is niets meer te lezen ik kan volgens mij met alcohol toch geen mp3 branden ? gebruik altijd nero voor dit soort zaken maar goed kan ik deze op een of andere manier misschien toch zichtbaar laten worden voor de comp ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 65
Gast tom6309 Geplaatst Maart 4, 2006 Delen Geplaatst Maart 4, 2006 waarschijnlijk herkent ie het merk cd\'s gewoon niet (tenminste, dat is bij mij zo) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast coolieguy Geplaatst Maart 4, 2006 Delen Geplaatst Maart 4, 2006 dit is echt een topsite!!! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 4, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 4, 2006 coolieguy schreef: dit is echt een topsite!!! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: lol.. rhx :blush: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
IRUAL Geplaatst Maart 4, 2006 Bijdragen: 65 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/07 Status: Offline Actief: Mei 25, 2016 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Maart 4, 2006 ok idereen bedankt voor het meedenken ik kan het inderdaad eens bij mijn ouders proberen ! die hebben een andere brander wie weet hebben we daar meer succes groetjes nails :kiss: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 65
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie