Spring naar bijdragen

Ander beeldweergave dan op computer

Gast piet1

Aanbevolen reactie

Hoi,

Ik heb een compleet seizoen van een serie op een dvd gezet in divx formaat.

Op mijn computer speelt hij de afleveringen in windows mediaplayer op een goed formaat af en de ondertitteling is ook goed.

Op mijn divx dvd speler zie ik het beeld maar de ondertiteling valt voor de helft weg uit mijn beeldscherm van mijn tv. Daarnaast zie ik het hele beeld wel maar is het versmalt zodat ik het alleen op de linkerhelft van mijn beeldscherm zie. Dus hij geeft het beeld niet over het hele scherm van mijn tv weer.

Ik heb geprobeert het formaat op mijn afstandbediening bij te stellen....zoom, breedbeeld, 4:..nogwat...je kent het wel maar niks helpt.

Ik moet nog wel de gebruiksaanwijzing van mijn divx dvd speler erop nalezen...maar ik weet niet waar het aan ligt.

iemand een idee?

groetjes en alvast bedankt

Edsep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...