Gast wannabe Geplaatst Mei 3, 2005 Delen Geplaatst Mei 3, 2005 Hier een leuke vraag voor iemand die er net even wat meer van snapt dan ik... Ik zit met draadloos internet via Wireless PCI card en probeer te downloaden p2p met verschillende programma\'s. Heb al geprobeerd: eDonkey2000, LimeWire, K-Lite, Bittorrent. Allemaal zo\'n beetje hetzelfde probleem: downloadsnelheid is erg laag (zeg, rond de 5-10k/s). Dit terwijl mijn surfsnelheid erg hoog is (als ik een file download van een site klimt \'ie moeiteloos naar de 200k/s). Ik denk dat het iets met poorten te maken heeft maar het fijne weet ik er niet van. Ik heb geprobeerd poorten te fwden maar ik heb geen acces tot m\'n server (zou ook niet weten waar die staat); ik heb geen inlog en pw. Weet iemand of het voor mij mogelijk is om die snelheden omhoog te krijgen, en zoja; hoe? Groeten van een pc-knoeier die er even niet meer uit komt... :S Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie