HvdG Geplaatst Juni 19, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/19/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 19, 2009 Hoi, Ik heb Red alert 2 gedownload, en nu stond er dit in de beschrijving: 'simply use winRAR or anothor RAR program to decompres and play. No need for Keys, Mounting, etc.' dus ik heb de file in een aparte map gezet en daar uitgepakt: documenten/azureus_downloads/C&C_Red_Alert_2 Nu weet ik echter niet hoe ik kan beginnen met spelen, zoals de beschrijving zegt. Wie kan mij helpen? Mvg, HvdG Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
kaasbroodje Geplaatst Juni 19, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Juni 19, 2009 zou je een screenshot kunnen maken van je uitgepakte bestanden ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Punish3r 92 Geplaatst Juni 21, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 21, 2009 Ik weet wat je kunt doen, ik heb ook een dergelijke torrent gedownload. Als je de bestanden hebt uitgepakt, zie je in de map waar de bestanden zijn uitgepakt, een bestandje staan die setup.bat heet. Die moet je even laten draaien, kost een paar seconde. Daarna, kun je proberen het spel te starten door op ra2.exe te klikken, gewoon een red alert 2 pictrogram, er staan 3 van die pictrogrammen, 1 daarvan is degene om het spel te starten. Waarschijnlijk als je dit gedaan hebt, krijg je een zwart scherm en geeft je computer daarna een error dat het niet werkt: verzenden/nietverzenden. Als dat het geval is, moet je met de rechtermuisknop en dan eigenschappen op het ra2 pictrogram waarmee je start klikken. Dan krijg je een schermpje met 3 tabs. Dan moet je compatibiliteit aanklikken, en dan zie je ergens een hokje staan met: Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren. Selecteer het, en dan verschijnt er een schuifbalkje met een aantal windows besturingsprogramma's. Daarvan moet je Windows 95 of Windows 98 selecteren. Bij mij werkt 95. Als je dat gedaan hebt zou het spel moeten werken. Ik heb trouwens nog een vraag. Heeft iemand een torrent van red alert 2 waar ook de internet components bij zitten? Ik raak me cd's altijd kwijt dus ik kan het spel niet meer installeren. Ik wil het spel erg graag online spelen maar ik kan geen torrent vinden waar ook de internet components bij zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
C.K7 Geplaatst Juni 25, 2009 Bijdragen: 473 Waardering: 3 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/01/08 Status: Offline Actief: Oktober 22, 2022 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juni 25, 2009 gedownloade spellen kun je niet online spelen :'( (op een paar nar met hack) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 473
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie