Gast rsvk44 Geplaatst Februari 26, 2006 Delen Geplaatst Februari 26, 2006 weet iemand een goed programma waar je je pc eigenlijk filmt, net als duken anamatie filmpjes. Maar dat is geloof ik slechte kwaliteit... Ik wil in een spel ( battlefield 2 ) een filmpje maken... Maar dan heb ik alles wel op high maar heeft dan geen zin, want de fim programma heeft slechte kwaliteit... Dus weet iemand waar ik zo`n programma van daan haal, al vast bedankt rsvk44 ( Sven ) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast rsvk44 Geplaatst Februari 26, 2006 Delen Geplaatst Februari 26, 2006 ow... heb er al èen.. Misschien handig voor anderen die het ook zoewken dus ik geef de websites wel: HEt is jammer genoeg een trail voor 30 dagen... Camtasia Studio Trial: http://www.techsmith.com/download/camtasiatrial.asp {edit door ocram, je hebt waarschijnlijk op nieuw topic geklickt ipv op reageer:P} mmm... hij is wat sloom in een spel, het is al moeilijk om hem daar te laten filmen maar dan geeft hij 2 frames per seconde ofzo... :pinch: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast rsvk44 Geplaatst Februari 26, 2006 Delen Geplaatst Februari 26, 2006 ?? weet iemand geen beteren programma, misschien kennen jullie wel www.gammo.nl die heeft een goed programma kijk maar eens naam de filmpjes dat wil ik ook... Ook www.battlefield2.com hebben ook perfecte filmpjes, weet iemand met welk programma dat gedaan is... ? :ermm: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie