panter36 Geplaatst Juni 18, 2009 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 18, 2009 Hallo ik heb fifa 2009 en ik wil deelnemen aan een online comp maar ze vragen constant een wachtwoord weet iemand toevallig of ik me nog ergens moet aanmelden of zo. Ik heb wel online al gespeeld Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
roeney Geplaatst Juni 18, 2009 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/09/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 18, 2009 voor deel te nemen aan online competities heb je idd een wachtwoord nodig, helaas omdat het einde van het seizoen is organiseren er weinig mensen nog maar zo'n toernooi, een tip: zet even een berichtje op fifabenelux.com, hier zitten de meeste fifa gamers. vriendelijke groet Roeney Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie