Vyk1ingg Geplaatst Juni 16, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/16/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 16, 2009 Hallo luitjes, Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen.. Ik heb een externe Maxtor HD (500gb) en die is vd week op z'n kant gevallen.. Vanaf dat moment hoor ik m even draaien, en dan geeft ie 'n pieptoontje. Volgens configuratiescherm wil ie niet draaien, en onder deze computer wordt ie niet meer weergegeven ook al is ie aangesloten. Zou ie nog te redden zijn, en zo ja, hoe? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Tom Geplaatst Juni 16, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juni 16, 2009 Niet echt... Met het neerkomen op de grond is er een sector beschadigd, vandaar dat je dat piepje hoort. Dat betekent dat op die sector geen data meer geschreven of gelezen kan worden en als je pech hebt, betekent dat dat je hele HDD niet meer werkt. Als je al aangeeft dat hij niet wordt weergegeven, is de HDD overleden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Erwin. Geplaatst Juni 16, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 40 Delen Geplaatst Juni 16, 2009 Als je de hdd niet hoort en voelt spinnen (draaien) dan is de harde schijf zo goed als overleden. Kan ook zijn dat de aansluiting van de hdd defect is. In dit geval kun je proberen om de hdd zelf uit zijn omhulsel te halen en rechtstreeks in je pc aansluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie