anoniemaccount4457 Geplaatst Juni 16, 2009 Bijdragen: 299 Waardering: 0 Prestatiepunten: 348 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Oktober 12, 2022 Delen Geplaatst Juni 16, 2009 hallo ik heb net prototype voor de pc gedownload, maar als ik hem start krijg ik een melding: "wrong disc inserted please insert the original cd/dvd" moet ik dan zo'n no-CD ding (?) hebben? zoja, weet iemand waar ik dan een goeie no-cd patch/ding voor prototype kan downloaden?? of moet ik er iets anders aan doen? Alvast bedankt rowinesli (ps. ik heb dit nu al 2 keer gevragen, maar ik krijg steeds geen antwoord en het heeft nogal haast ) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 299
Erwin. Geplaatst Juni 16, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Juni 16, 2009 in je vorige Topic is daar al antwoord op gegeven en dit topic is net zoals je vorige verkeerd geplaatst. Voor deze game hebben wij een centraal Topic waar je al veel antwoorden kan vinden met de problemen omtrent deze game. Ook dit topic gaat op slot en ik zou zeggen kijk eens HIER. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie