knakkeroo7 Geplaatst Juni 15, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/11/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 15, 2009 heb dus een film gewownload spion van oranje maar als ik dus wil gaan branden vraag tie eerst. (erace de disc) druk op ok krijg ik een fout aan dan geef ie aan . van unknow internal target failure kan iemand mij hier bij helpen vele dank groeten marcel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
martijn1 Geplaatst Juni 16, 2009 Bijdragen: 1802 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: November 24, 2012 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Juni 16, 2009 Ik zou een film branden en converteren met convertx to dvd. download+handleiding En als je de serial niet vindt Pm ik je wel een. Als je toch met imgburn wilt branden. Dan moet je even een logje plaatsen, van imgburn Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.8k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie