kennethv Geplaatst Juni 15, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/15/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 15, 2009 Hallo, nu ik heb een DVD gedownload , maar deze is in 2 delen. nu is mijn vraag alvorens ik deze ga branden, hoe kan ik de 2 bestanden 1 bestand maken? zodat ik maar 1 bestand heb om te zappen of hoe kan ik de 2 bestanden zodanig instellen dat ik als ik deze dvd bekijk niet manueel het 2de deel moet starten. dbv kenneth Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
hjalmar1234 Geplaatst Juli 2, 2009 Bijdragen: 23 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 2, 2009 Wat voor 2 bestanden zijn het want alleen 2 bestanden hebben we hier niet echt veel aan maar als het een Video_ts en een Audio_ts is dan kan dat gewoon met nero of andere programma's branden is het een avi bestand dan kan je dat via een avi convertor doen. (Let wel op als je ondertiteling (.srt) erbij wil dat het dezelfde naam heeft als je film) en dan krijg je vanzelf 2 mappen met Video_ts en Audio_ts die kan je dan gewoon via nero branden als dit niet heeft geholpen dan moet je even zeggen wat voor 2 bestanden het zijn gr Hjalmar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 23
Pctje Geplaatst Juli 2, 2009 Bijdragen: 2626 Waardering: 29 Prestatiepunten: 261 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/20/08 Status: Offline Actief: November 4, 2021 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juli 2, 2009 als het inderdaad video_ts en Audio_ts files zijn dan staat het meestal ook wel erbij DVD1 DVD2 etc. Dan moet het lukken avi zoals hjalmar al zei. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 2.6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie