Spring naar bijdragen

Media player/winamp

Gast brianfootlover

Aanbevolen reactie

Als ik bijvoorbeeld een video clip wil afspelen..heb ik hele slechte beeldkwaliteit..dit is al een tijdje zo en begin me er nu toch wel aan te eregeren..nu kwam ik op deze site en hoop dat jullie me kunnen helpen..

alvast bedankt :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

bedoel je dat als je een videoclip hebt gedownload ?

- dan ligt het aan de kwaliteit van de download,

of bedoel je dat bij alles wat je afspeelt de kwaliteit slecht is ?

- probeer het dan eens met een andere player quiktime, realplayer, bs player en kijk of de kwaliteit dan wel goed is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Ik heb nu dus realplayer gedownload..maar sommige doen het wel goed..en sommige weer niet..ik denk niet dat er iets veranderd aan kan worden..

iniedergeval bedankt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

het ligt dan aan de kwaliteit van het filmpje.

kan me niet voorstellen dat het aan de player ligt. Je zal eerder een error krijgen als hij iets niet wilt afspelen, maar slecht beeld :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • 2 weken later...

ik speel alles af met BS-Player geen problemen tenzij de download een CAM is!!!

ook handig is het K-lite codec pack, hier zit (bijna) alles in!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

als je bijvoorbeeld een film.avi op media player gaat afspelen is de kwaliteit idd niet zo goed maar dan kun je deze beter omzetten naar dvd en op je tv kijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...