Ramoniazzz Geplaatst Juni 14, 2009 Bijdragen: 350 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 14, 2009 Hallo lezer, Ik heb Football Manager 07 al een flinke tijd en ik had gezien dat er een patch was; de zogenoemde 7.0.2 Patch Hiermee kan je je eigen database maken. Overige Informatie: Ik heb een crack gepatcht aangezien ik de cd-rom al een tijd kwijt ben. En toen ik de normale .exe had gepatcht vroeg hij om een cd die ik niet meer heb. Het spel heeft een aantal kleine aanpassingen zoals nederlandse taal, andere achtergrond etc. Mijn probleem: Toen ik de crack aan het patchen was ging alles prima... geen errors etc. Daarna opende ik de 'data editor' en ik opende de '' 700 '' database (de originele database). Daarmee ging ik aan de slag zodat Cronaldo en Kaká en Villa bij real zaten enz enz enz... Ik sloeg mijn database op en plaatste hem in de map C:Documents and Settings(pcnaam)Mijn DocumentenSports InteractiveFootball Manager 2007datadb Toen opende ik Football Manager. Ik heb al in veel topics gelezen dat er dan een soort van pop-up komt die aangeeft dat er 2 werkende databases gevonden zijn. Bij mij was dit niet het geval. Ik kreeg geen keuze en de originele werd geladen. Ik sloot het spel af en haalde de originele eruit en backupte hem. Nu stond alleen de zelfgemaakte database er nog. Ik starte het spel en direct kreeg ik de error message dat er geen werkende database gevonden was. Ik hoop dat iemand me kan helpen met dit irriterende probleem :s Groeten O0 Post Merge: juni 14, 2009, 04:41:32 pm niemand die me kan helpen?? Sorry voor de ongeduldigheid,,, het heeft haast! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 350
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie