marco1 Geplaatst Juni 14, 2009 Bijdragen: 658 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/08 Status: Offline Actief: Mei 22, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Juni 14, 2009 Hoi, Wij hebben een overvolle pc en ik wil hem formatteren. Alleen hebben wij de legale cd met key niet. Die heeft een kennis, en die reageert een beetje langzaam. Dus wilde ik eerst even een gedownloade erop zetten. Alleen gelooft mijn vader niet dat je daarna weer een legale erop kan zetten. Dus vraag ik even hier of het kan. Als jullie het zeggen gelooft hij het vast wel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 658
Robbert Geplaatst Juni 14, 2009 Bijdragen: 2725 Waardering: 21 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/07 Status: Offline Actief: Maart 10, 2018 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Juni 14, 2009 Je kan zo vaak je wil een nieuwe Windows installeren, maar er kan maar 1 Windows op 1 partitie. Het beste is ook als je een nieuwe Windows gaat installeren je eerst gaat formateren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 2.7k
Tom Geplaatst Juni 14, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juni 14, 2009 Dat is de vraag niet echt. Nou ja, je kunt op twee manieren te werk gaan: met ProduKey en met Windows XP KeyChanger. Die laatste werkt dus alleen als je XP hebt. Informatie over ProduKey: Dit gratis tooltje achterhaalt met een druk op de muisknop de productsleutels van Internet Explorer, Windows en Microsoft Office. Handig wanneer u deze software wilt herinstalleren maar de codes niet meer kunt vinden. Homepage: http://www.nirsoft.net/ Informatie over Windows XP KeyChanger: Dit programma automatiseert de functie waarmee u uw Windows XP product key/ code kunt wijzigen. Handmatig is dit een behoorlijk lastig klusje. Start het programma voor uw valid XP product key in het hiervoor bestemde veld en druk op de 'Change Key' button. Op een machine van gemiddelde snelheid zal deze hele operatie hooguit enkele seconden in beslag nemen. Na voltooiing is uw kopie van Windows XP geactiveerd volgens de nieuwe key. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie