Spring naar bijdragen

TV gezocht voor gamen - LCD / Plasma 107 cm+

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik heb nu een budget van ong. 850 a 900 euro (Na de feestdagen, zal dit wel boven de 1000 liggen). Welke is nu het beste, en kunnen jullie mij aanraden?

En een andere eis is nu, dat ik ook digitale tv erop kan kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k
  • Reacties 14
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ziek dat je op je 14e al zo'n groot bedrag aan een TV uitgeeft :P. Overweeg je de opties lcd/plasma/led goed, dat je goed op de hoogte bent van verschillen, voordelen en nadelen ;). Zou zonde zijn als je zo'n groot bedrag besteed en er vervolgens spijt van krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Actief:  

Heb er immers voor gespaard, en wil het gelijk goed doen. Hierna wil ik ook goed voor een nieuwe PC sparen, waar ik denk ik ook wel ongeveer 1000 tot 1500 neer ga leggen voor alleen de PC zelf. Omdat ik al een Z-2300 heb (speakers), Logitech G9 (muis), Logitech G19 (toetsenbord) en dan nog de Acer P223W (monitor) en dan de TV, die ik van dit geld wil kopen. Maar dat zou nog wel zo twee tot drie jaar duren.

Maar verdien immers nu best wel goed, 10 euro per uur. En heb in 3 dagen tijd al 145 euro weer binnengesleept.

Maar weer is on-topic, ik heb altijd al goede ervaring met LG gehad. We hebben nu namelijk een LG 37LG5000 beneden in de woonkamer staan, en heb daar nog nooit problemen mee gehad.

Nu nog even alle eisen op een rijtje.

1. Verbindbaar met Playstation 2 (Slimline), Wii, GameCube, Laptop en PC. (Laptop en PC wil ik graag via HDMI verbinden, dus minimaal 2 HDMI poorten zou wel handig zijn :P)

2. Digitaal TV ermee kunnen kijken.

3. Niet zo een grote bak erachter, zoals vroeger :P

4. Goed beeld om TV te kijken, maar ook om te gamen.

Ook heb ik me al in LCD en Plasma verdiept. Maar ik heb gehoord en gelezen, dat plasma veel energie zuigt en dat hebben me ouders liever niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k

• Bijdragen:  2097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Tegenwoordig is het zo dat plasma in verhouding niet meer zoveel ''energie zuigt'' als vroeger in de begin tijd van de Plasma tv's.

Je zou dus gerust voor een Plasma kunnen gaan want die hebben vaak betere zwart waardes dan een LCD.

We kunnen wel weer een aantal Tv's opnoemen maar misschien is het makkelijker als je gewoon is een Mediamarkt of Saturn binnen loopt. Groot aanbod, je kan alles bekijken + je heb vaak de mogelijkheid om zelf wat beeld content mee te nemen en dat kan je dan afspelen. Zo kan je beter beoordelen of het aan je eisen voldoet.

Met plasma's zweer ik bij Panasonic en Pioneer omdat die nou eenmaal goed op de markt liggen in dat segment.

Kijk ook even hier : http://www.kieskeurig.nl/plasma_televisie

Een PS2 beschikt niet over een 1080p output.

Alles word dus door de tv ge-upscaled zoals ze dat noemen. Zo kunnen spellen wel lelijker worden door het upscalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

• Bijdragen:  4307
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

www.koopinfo.nl is een mooie richtlijn om aan te houden tijdens het kiezen van de TV.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4.3k
  • 1 maand later...

• Actief:  

Ziek dat je op je 14e al zo'n groot bedrag aan een TV uitgeeft :P. Overweeg je de opties lcd/plasma/led goed, dat je goed op de hoogte bent van verschillen, voordelen en nadelen ;). Zou zonde zijn als je zo'n groot bedrag besteed en er vervolgens spijt van krijgt.

Nog even een late reactie van mij kant, maar ik heb me net op Tweakers geregistreerd. En kijken of zij ook nog enkele suggesties hebben. ;)

Hier de link naar het topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1385449

Tegenwoordig is het zo dat plasma in verhouding niet meer zoveel ''energie zuigt'' als vroeger in de begin tijd van de Plasma tv's.

Je zou dus gerust voor een Plasma kunnen gaan want die hebben vaak betere zwart waardes dan een LCD.

We kunnen wel weer een aantal Tv's opnoemen maar misschien is het makkelijker als je gewoon is een Mediamarkt of Saturn binnen loopt. Groot aanbod, je kan alles bekijken + je heb vaak de mogelijkheid om zelf wat beeld content mee te nemen en dat kan je dan afspelen. Zo kan je beter beoordelen of het aan je eisen voldoet.

Met plasma's zweer ik bij Panasonic en Pioneer omdat die nou eenmaal goed op de markt liggen in dat segment.

Kijk ook even hier : http://www.kieskeurig.nl/plasma_televisie

Een PS2 beschikt niet over een 1080p output.

Alles word dus door de tv ge-upscaled zoals ze dat noemen. Zo kunnen spellen wel lelijker worden door het upscalen.

Ik denk dat deze week ook nog even naar de MediaMarkt in de stad ga om te kijken. Je hoort nog een keer van me, wat het resultaat is geworden.

Maar bedankt voor ieders reactie in dit topic! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

En het topic is alweer dicht gegooid :P Zo werken ze niet op Tweakers.. In ieder geval het gegeven advies van de Panasonic plasma televisie zou ik ook aanraden. Dit is echt één van de beste plasma tv's die er zijn op dit moment voor die prijs. Alleen is gamen niet de slimste optie bij plasma, aangezien de lamp in de tv zelf de eerste 200 uur veel bewegende beelden moet uitzenden, als dit niet wordt gedaan is de kans er dat de lamp kapot gaat.

Zie ook wel deze mooie vergelijkingstest tussen LCD en Plasma:

http://www.bestbuygadgets.nl/televisie-plasma-tv-of-lcd-tv-c-4_518.html

Ik denk bij jouw doeleinden dat LCD een betere keuze is. Op dit moment zijn de Sony Bravia LCD televisies van hoge kwaliteit en laten in verschillende reviews zien dat het hele goede televisies zijn.

In de Pricewatch heb je de 32" al voor ongeveer 520 euro. Dus ik zou in verschillende winkels kijken naar de Sony Bravia KDL-**V5500 / KDL-**W5500 met de goede instellingen.

** = Grootte van de televisie, kan dus verschillen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k
  • 2 weken later...

• Actief:  

Ik ga vandaag nog even een keer weer is naar de stad om naar de TV's te kijken en misschien ook nog is te kopen. ;)

Mijn keuze is toch op een LG gevallen en wel deze: http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/lg-42lh5000/ :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ziet er mooi uit! Wel prijzig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Actief:  

Heb hem voor €694,-- besteld, maar er was een kleine fout in de winkel, omdat die daar voor €899,-- stond. En de prijs op internet was bindend dus kreeg ik hem voor €694,-- mee. :P

Maar moet toch nog tot woensdag of donderdag wachten, omdat die in dit filiaal niet meer op voorraad was, maar in Zutphen wel. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k

• Bijdragen:  772
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Waar had je hem op internet gezien dan, op hun eigen site ofzo??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 772

• Actief:  

Ja, op de BCC site stond die voor €694 en daar in de winkel gewoon voor €899. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k

• Bijdragen:  772
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Lol, ik dacht bij een andere online winkel. Als dat het geval was had ik daar ook mooi mijn voordeel uit kunnen halen, zo heb je het tegen de prijs van een andere online winkel, en ook nog bij een betrouwbare winkel weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 772
  • 2 weken later...

• Bijdragen:  22
  • Actief:  Nooit

als je tog 800 a 1000 euro heb kan je net zo goed een led tv kopen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 22

• Actief:  

als je tog 800 a 1000 euro heb kan je net zo goed een led tv kopen

Even lezen, kan misschien wel? ;) Maar zal het nog een keer zeggen ik heb al een TV besteld. En het is geen LED-TV, omdat die nog veel te duur zijn. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...