kisseshenny Geplaatst Juni 12, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/10/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 12, 2009 Hoi, Ik probeer altijd eerst echt alles zelf uit te zoeken, maar ik kom er nu echt niet uit . Ik heb The Sims 2, die doet het uitstekend via Daemon Tools, maar nu wil ik er dus een uitbreidingspakket aan toevoegen, hoe doe ik dat. Kan iemand mijn precies uitleggen hoe ik dit kan instaleren etc. Ik heb het namelijk al een paar keer geprobeerd, maar elke keer als ik bij een uitbreidingspakket cd 4 van The Sims 2 er in moet doen via Daemon Tools, dan geeft de pc de volgende fout aan "Ts2updo.exe". Dus mijn vragen zijn: - Hoe installeer ik een uitbreidingspakket voor the sims 2;\ - Wat is die fout " Ts2updo.exe". Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
kaasbroodje Geplaatst Juni 12, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Juni 12, 2009 dat had ik ook dan moet je cd4 branden op een cd dan werkt het wel :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
kisseshenny Geplaatst Juni 12, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/10/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 12, 2009 Nou ik heb het geprobeerd, cd 4 gebrand op een cd-rom, nog een keer geprobeerd om te instaleren, maar hij blijft maar dezelfde fout aangeven :'(. Ik mount dit bestand, Sims2EP9, dat is toch het goede bestand of ben ik nou zo blond :redface:. Trouwens thanx voor de snelle reactie. Groet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
kaasbroodje Geplaatst Juni 12, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Juni 12, 2009 ik weet niet precies welk bestand het is bij mij was het zo dat ik een map had die cd4 heet daar moest ik dan een iso van maken en branden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie