zipperke Geplaatst Juni 10, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 10, 2009 Auta CAD 2010 gedownload , uitgepakt met winzip , crack geinstaleerd . Werkt uitstekend Opgeslagen onder Progam Files Graag wil ik dit programma op cd zetten om dit op een andere computer te installeren. Mijn vraag is : welk van de 2, het uitgepakte bestand met winzip of het geinstalleerde programma in Program Files ? Graag uw antwoord. Bij voorbaat dank. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Tom Geplaatst Juni 10, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juni 10, 2009 Sowieso niet het laatste, want dan mis je registerwijzigingen van de installatie. De .rar / .zip file zelf lijkt me het beste, omdat je daarmee uit de voeten kunt. Crack erbij branden zodat je die niet opnieuw hoeft te zoeken en klaar is kees. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
zipperke Geplaatst Juni 10, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 10, 2009 Bedankt Op Seniorennet konden ze me niet helpen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Tom Geplaatst Juni 10, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juni 10, 2009 Haha, dat gaat dan niet goed daar. Maar goed, ik hoor graag van u hoe het is verlopen en of het is gelukt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie