Spring naar bijdragen

Kabels uit moederbord.

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1509
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Hay, lang geleden :o

K'heb dus een probleem met me moederbord. Ik wou gisteren er wat extra RAM geheugen op zetten. Dat  is gelukt. Maar, toen ik me pc terug dicht deed en wou opstarten, startte niet eens op. Ik krijg wel vanbinnen een lampje aan en op me toetsenbord komt er ook een lampje bij Num Lock dus.

Het licht aan die stomme kabels: HDD LED, POWER LED, POWER SW ofzo. Ik had per ongeluk na het plaatsen van de Ram geheugen, die kabels geraakt en nu zijn ze er allemaal uit. :-[ :-[

Iemand een enig idee wat waar ik moet plaatsen? Want ik heb ook meer sloten dan kabels.

alvast bedankt. echt vervelend, heb nu geen desktop pc meer  >:(:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.5k
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  841
  • Actief:  

Hoi shahab,

Er zijn vele youtube filpjes waar je kunt zien hoe een computer geassembleert wordt wellicht kun je daar naar kijken. Of je kunt een foto maken van je moederbord en deze hier plaatsen en dan zou ik je eventueel kunnen helpen. Nog een mogelijkheid is om in een andere computer in huis te kijken hoe het zit indien aanwezig. Of even googlen op "moederbord kabels plaatsen" geen idee of dit werkt maar je kunt ook bv googlen op "pc assembleren" daar vind je gewoon stap voor stap hoe het moet en dan kom je vast wel jou eigen kabels tegen.

gr stefjuh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 841

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Lees even dit artikel door:

http://bouweenpc.nl/artikel/15/5

Zie je dus waar alles moet (beetje naar beneden scrollen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Bijdragen:  709
  • Actief:  

Heb dit ook een keer gehad (met aansluiten van netwerkkaart (erinzetten)) er was profesioneel iemand bij die zei van zoek je moederbord type op een staat hoe je het aan moet sluiten en hij iging erbij zitten en ik moest het doen dus effe moederbord type zoeken en dan aansluiten

Tim.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 709

• Bijdragen:  1509
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Heb dit ook een keer gehad (met aansluiten van netwerkkaart (erinzetten)) er was profesioneel iemand bij die zei van zoek je moederbord type op een staat hoe je het aan moet sluiten en hij iging erbij zitten en ik moest het doen dus effe moederbord type zoeken en dan aansluiten

Tim.

Yep idd, bedankt, zo is het ook gelukt bij mij. eigenlijk voor het lezen van dit bericht :P

Bedankt om het nog eens te zeggen. scheelt mij typwerk :P

O0 Slotje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...