josnixs Geplaatst Juni 9, 2009 Bijdragen: 94 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/06 Status: Offline Actief: December 8, 2013 Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Juni 9, 2009 Hoi luitjes., Ik heb meerdere malen geprobeerd medal of honor te copyeren voor de game console microsoft maar ik krijg dan alleen de titel en niet de rest van de game. Ik zie dat er voor de helft is gebrand maar welke ik ook copyeer ze doen het geen van alle ook raynman 1 en 2 werken niet het gaat hier om de oude Xbox.voorlaatste ,omgebouwd Is het mischien zo dat je een bepaald programma moet gebruiken in combi met goede en bepaalde schijfjes cd`s ik heb het met verschillende copy pro`s geprobeerd niet met shrink hoe het hier beschreven staat. Ik heb ook een maal een duur schijfje genomen dat was RW er kwam toen te staan dat je alleen maar +of-R kon gebruiken wie weet wat ik fout doe???? en wanneer het gelukt is kan je dan op dezelfde manier gamecube copyeren. Mischien is het in het geheel veel makkelijker om te dl en dan te branden dat weet ik dus niet. ik heb Xbox gamecube en psp wanner er al over geschreven is op het forum dan spijt het me ik kon het niet vinden al deze vragen dan graag de link ernaar toe veel dank Duken rulez Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 94
josnixs Geplaatst Juni 26, 2009 Bijdragen: 94 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/06 Status: Offline Actief: December 8, 2013 Leeftijd: 53 Auteur Delen Geplaatst Juni 26, 2009 :DIk beandwoord de vraag zelf bij deze ,,de xbox heeft een chip nodig zie hier welke en hoe je deze inbouwd in you tube vele voorbeelden volgen voer in xbox,mod chip. Je kan ook voor ongeveer 20$ een zogenaamde kabel kopen dit is de videograbber usb 2.0 hier kan je je orginale dvd game zo over gooien op bv pc,lt waarna je deze op een dvd-r kan branden zie hier het voorbeeld wat de kabel kan en bijgeleverde software. De videokabel is op vele site`s te koop maar ik heb hem hier vandaan ,,met filmpje www.cdrwinkel.com Het is mij gelukt na veel zoeken op het web mijn ervaring is dat you tube toch de meeste andwoorden geeft en oplossingen. Of dit op gaat voor de xbox360 weet ik niet ik heb de xbox1 http://www.cdrwinkel.com/?page=shop%2Fbrowse&keywordsearch=1&keyword=videograbber+2.0&brandname= via deze link kom je op de kabel er zit een filmpje bij over de werking. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 94
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie