Spring naar bijdragen

2 vragen

Gast babyboy

Aanbevolen reactie

Dag ik ben net nieuw met DC++ en heb een vraag:

ik vind het vrij irritant dat ik niet gelijk kan zien of iemand slots om te downloaden heeft. In de balk rechts met alle namen zoek ik iemand uit met een goede vebinding en dan zoek ik een leuke film alleen 8 van de 10 keer moet ik 2 dagen wachten.

Als ik nou gelijk kon zien of iemand slots vrij heeft kijk ik alleen bij mensen die slots hebben, wat die mensen ter beschikking hebben.

Kan dit? Ik weet dat het wel met de zoekfunctie kan alleen het lijkt wel of die slecht werkt. bovendien vind ik dit omslachtig omdat ik niet op een bepaalde film zoek maar kijk gewoon welke films ik zie.

Ik zou het heel mooi vinden als ik in de balk rechts, met NICK, CONNECTION etc. dat je het daar gelijk ziet.

Kan dit of is er wat anders voor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • 2 weken later...

bertje123 schreef:

ah jammer...

ik zoek namelijk nooit met de search.

haha, is echt wel makkelijker vandaar ook SEARCH LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
Gast bertje123

Ik zoek niet naar films...

Ik kijk wat mensen hebben en als ik een leuke titel zie download ik hem..

op een paar hubs vind je toch bijna nooit wat je wilt..

als er nou een serach was voor alle hubs had ik hem gebruikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
Gast bertje123

ja duh maar in goede hubs mag je er maar 5 doen.

en al zou je er 20 connecten dan vind je vaak niet wat je wilt...

aanbod is niet zo heel veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...