Spring naar bijdragen

PC kapot

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  78
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Huh, waar heb je het over? 3000 euro voor een i7 pc? Als ik wil, bouw ik er één voor 800 euro. Meerdere i7 CPU's...? Wat wil je in vredesnaam? Dat past niet eens op een moederbord, of je moet een serverbord (skulltrail) hebben of iets dergelijks...

Tuurlijk past dat wel op een moederbord, er is wel meer dan een type moederbord lijkt me...  :P

Ik zag 2 weken geleden een monster van een kast, er zaten 6 i7 processors in, 16 GB aan DDR3, een flash HD, en 2 videokaarten.

Die kast was $10.000,-  ::)

Ik kan de link helaas niet meer vinden.

Groetjes,

Namtrac Cire  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 78
  • Reacties 30
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Dat er nou één zo'n gek is die dat voor elkaar krijgt - met meerdere mobo's trouwens, anders gaat het niet werken - betekent nog niet dat elke Core i7 pc "meer dan 3000 euro" moet kosten. Zoals ik al zei, heb je al een Core i7 pc voor nog geen 700 euro. Sowieso is het niet verstandig om zo'n opstelling te proberen te bereiken, want ten eerste haal je er slechts heel beperkt voordeel uit, ten tweede betaal je veel te veel, verder heb je uiteindelijk niet eens een goede pc staan voor het dagelijkse werk en daarnaast lukt het je waarschijnlijk niet eens om alles werkend te krijgen. Met wat je nu hebt kun je nog een hele tijd door, en ik denk dat het verstandig is dat je dat ook doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500
Gast angel_creek

Geld teveel ofzo  :-[

een i7, 2 nvidia kaarten en 6 gb is echt niet gratis :-[

Niet geldteveel hierbij mij in de buurt heb je zo'n pc voor 800 euri.

Post Merge: juni 15, 2009, 03:34:51 pm

Huh, waar heb je het over? 3000 euro voor een i7 pc? Als ik wil, bouw ik er één voor 800 euro. Meerdere i7 CPU's...? Wat wil je in vredesnaam? Dat past niet eens op een moederbord, of je moet een serverbord (skulltrail) hebben of iets dergelijks...

WTF?! Die vent moet wel gek zijn omzoiets inmekaar te zetten. Zoveel nut heeft het ook niet denk ik. Een beetje geduld doet ckr wat wonderen.

Tuurlijk past dat wel op een moederbord, er is wel meer dan een type moederbord lijkt me...  :P

Ik zag 2 weken geleden een monster van een kast, er zaten 6 i7 processors in, 16 GB aan DDR3, een flash HD, en 2 videokaarten.

Die kast was $10.000,-  ::)

Ik kan de link helaas niet meer vinden.

Groetjes,

Namtrac Cire  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Actief:  

Maar dan heb je die twee videokaarten dus niet. Die kosten ook zo'n 200 euro per stuk, als 't een beetje goede zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500
Gast angel_creek

Het zijn game pcs... Dus ik denk zeker wel dat er een goede videokaart in zit. Het wat iets met nividea gt met 512 mb geheugen ofzo... Die folders zijn allang al weg gegooit. Maar best goede winkel met kwaliteit spullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Actief:  

Dat zegt dus niks... "Een nVidia" met "512mb" geheugen op een X58 bord... wil je de hele lijst met mogelijke opties zien? Alstu... Zoals je ziet heb je 163 mogelijke opties die in de Pricewatch van Tweakers staan. Nu zijn het heel veel kaarten met dezelfde GPU die dus alleen verschillen qua merk, maar in principe kan er dus een videokaart van 28 tot 711 euro inzitten. 't Is natuurlijk (waarschijnlijk) allebei niet het geval, maar dat laat wel even zien dat je best een goedkope i7 pc met één goedkope videokaart kunt leveren. Dat neemt niet weg dat exact 800 euro redelijk goedkoop is voor elke i7 pc met een goede voeding, een goed X58 mobo, 6GB geheugen, een redelijke harde schijf en geen cheap-ass kast, al zou ie een zeer goedkope videokaart hebben. Met het goedkoopste X58 mobo, 3GB geheugen, een hele goedkope HDD, een zeer goedkope kast en een C-merk voeding kan ik een i7 pc samenstellen van nog geen 600 euro, maar de vraag is nog maar of je dat wel in huis wilt hebben staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Wat je moet weten over Diablo 4 Seizoen 7 We staan op het punt om een spannend nieuw hoofdstuk te betreden in de wereld van Diablo 4! Seizoen 7, met als thema 'Hekserij', gaat op 3 december van start in de Public Test Realm (PTR). Dit is jouw kans om als eerste de nieuwe patch en seizoensinhoud uit te proberen voordat het officieel wordt gelanceerd. De gedetailleerde patchnotities worden op 27 november beschikbaar gesteld, dus markeer die datum in je agenda! Wat kunnen we verwachten in Seizoen 7? Seizoen 7 introduceert maar liefst 20 nieuwe krachten die je gameplay een frisse draai zullen geven. Ook staan er enkele balanswijzigingen op de planning, waaronder nerfs voor de Spiritborn-klasse. Dit komt bovenop het feit dat we momenteel nog midden in Seizoen 6, de Seizoen van Haat, zitten, dat pas in januari eindigt. Maar geen zorgen, er is genoeg actie met de recente patch 2.0.5 en een aantal feestelijke in-game evenementen, waaronder de terugkeer van de angstaanjagende rode cloaks en welkomstgeschenken voor Eternal-spelers. De Hekserij Mechaniek In Seizoen 2 zagen we de Vampirische krachten, en nu keren de 'seizoenskrachten' terug in de vorm van Hekserij. Spelers zullen een nieuwe valuta, Restless Rot, moeten verzamelen door de Headrotten te verslaan. Deze Restless Rot kan vervolgens worden aangeboden op Altaren in ruil voor Hekserij-krachten. Het gebruiken van Hekserij zal vergelijkbaar zijn met de Sanguine Circle uit Seizoen 2, met een extra tabblad in je karaktermenu voor je Hekserij-vaardigheden. Nieuwe Missies en Activiteiten In dit seizoen kun je werken aan een reputatiebord dat specifiek is voor Hekserij, en 'Covens Favor' zal vallen van Whispers. Het mooiste is dat je weer Resplendant Sparks kunt verdienen door het reputatiebord van het seizoen te voltooien, een essentieel crafting-materiaal voor het maken van Mythic Uniques. De Whispers worden ook versterkt, aangezien de Boom op zoek gaat naar Headrotten. Headhunts zullen op een vergelijkbare manier verschijnen als Helltides, met zowel nieuwe als vertrouwde Whisper-activiteiten. Het voltooien van deze Whispers kan de kans geven om een Headrotten-baas te laten verschijnen. Zorg ervoor dat je het hoofd van de baas levert bij de Boom van Whispers voor Occult Gems! Occult Gems De Occult Gems die in Seizoen 7 worden geïntroduceerd, zullen unieke effecten hebben die je in item sockets kunt plaatsen. Dit biedt nieuwe strategische mogelijkheden bij het aanpassen van je uitrusting. Ontdek Verborgen Krachten Verken de 'Forgotten Altars' in dungeons door heel Sanctuary om nieuwe krachten te ontgrendelen. Met meer dan 20 nieuwe krachten die aan het spel worden toegevoegd, is er veel te ontdekken en uit te proberen. Seizoen 7 belooft een spannend avontuur te worden, vol nieuwe mogelijkheden en uitdagingen. Dus bereid je voor op de aankomende PTR en zorg ervoor dat je niets mist van de spannende content die in het verschiet ligt!
  • Recente prestatie

• JaslyGer heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...