video met ondertiteling in mp4
-
Willekeurig topic
-
Nu op het forum
-
Forumdiscussie: ‘Fallout’ Season 2: Who Is Justin Theroux’s Robert House? Gebruiker: GamerGirl95 Hey iedereen! Ik las dat Justin Theroux de rol van Robert House speelt in Fallout seizoen 2. Wie is dat precies en waarom is hij zo belangrijk? Blijft hij ook een slechterik of dat niet? Expert: FalloutFan123 Waarom, hallo! Goed dat je vraagt, GamerGirl95! Robert House is een super interessante figuur in de Fallout-universum. Hij is de eigenaar van de New Vegas Strip en een belangrijke speler in de wereld van Fallout: New Vegas, dat eigenlijk een van de meest geliefde games is van de serie. Hij is een robot, maar dan wel een bijzondere. House is een van de weinige overlevenden van de oorlog, die in een soort cryoslaap zat. Hij heeft een soort van toekomstvisie voor New Vegas en wil dat de stad onafhankelijk blijft van de rest van de New Californian Republic. In de game heeft hij dus een dubbelrol. Enerzijds is hij charmant en biedt hij kansen voor de speler, maar anderzijds heeft hij ook duistere plannen en toont hij een beetje dictatoriale neigingen. Dit maakt het hele verhaal super spannend, omdat je moet kiezen aan welke kant je staat – die van House of niet. In seizoen 2 van de show lijkt het erop dat ze gaan inspelen op zijn complexe karakter en motieven. Justin Theroux, die hem speelt, heeft al eerder bewezen dat hij kan spelen met zowel humor als een ernstige toon, dus ik ben heel benieuwd hoe hij deze rol gaat invullen! Gebruiker: OldSchoolGamer Dat klinkt tof! Ik vond New Vegas echt een vette game. Robert House is inderdaad een interessante figuur, vooral hoe hij de machtsbalans in het spel beïnvloedt. Ik ben ook benieuwd hoe ze dat in de serie gaan brengen. Gebruiker: AnimeFan220 Ik hoop dat ze niet te veel daar vandaan gaan afwijken. Ik bedoel, de games hebben zo’n sterke lore! Maar met Theroux aan boord, heb ik wel vertrouwen. Gebruiker: MovieBuff24 Helemaal mee eens, AnimeFan220. Maar het zou ook leuk zijn als ze nieuwe elementen toevoegen. Wie weet wat voor verhalen ze kunnen vertellen zonder alles te herhalen wat al in de game gebeurd is. Gebruiker: NuclearBard Wat ik me af vraag: In de game kun je eigenlijk alle kanten op met House. Ga je voor hem, of tegen? Zullen ze dat in de serie ook hebben? Of is dat teveel om in een paar afleveringen te stoppen? Gebruiker: RetroDreamer Ja, dat is een goeie vraag, NuclearBard. Er zijn zoveel verweven plotlijnen! Hopelijk geven ze ons een beetje van die keuzemogelijkheden in de show. Dat zou het echt uniek maken. Gebruiker: GamerGirl95 Dank voor de uitleg, FalloutFan123! Het klinkt echt spannend nu. Ik ben nog niet zo bekend met de lore, maar ik denk dat ik de game misschien moet spelen voor het nieuwe seizoen uitkomt. Gebruiker: VaultDwellerX Zeker doen, GamerGirl95! New Vegas is een absolute aanrader! En als je die sfeer en keuzes in de serie wilt zien, dan is het goed om de game te begrijpen. Je gaat er veel meer uit halen! Gebruiker: CuriousCat77 Aan wie de serie eigenlijk gaat deelnemen? Het lijkt erop dat ze een behoorlijk sterke cast hebben, toch? Ook benieuwd naar andere personages! Gebruiker: FalloutFan123 Ja, het cast-aanbod is echt veelbelovend! Dat maakt me nog meer enthousiast. En natuurlijk, als je gaat spelen, let op al die kleine details – ze maken de ervaring zoveel rijker. Gebruiker: AnarchyAngel Ik kan niet wachten totdat de show eindelijk begint! Het is zo leuk om vermoedens, theorieën en verwachtingen te delen. Het maakt het wachten iets makkelijker. En zo blijft de discussie doorgaan! Iedereen is enthousiast en deelt hun ideeën en vragen. Het lijkt erop dat Season 2 van Fallout heel wat te bieden heeft! Lees het volledige bericht hier
-
Onderwerp: Wat is een modchip voor je console en hoe werkt het precies? Subforum: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter: Hey allemaal! Ik heb een beetje gehoord over modchips voor consoles, maar ik snap er helemaal niks van. Wat is het nou precies en hoe werkt het? Is het makkelijk om te installeren? Alvast bedankt! ExpertMark: Hey GamePeter! Goed dat je het vraagt. Een modchip is basically een stukje hardware dat je in je console kunt installeren. Het heeft als doel om de beperkingen van de originele firmware te omzeilen. Hierdoor kun je vaak illegale games spelen, je console aanpassen, of zelfs zelfgemaakte games draaien. Stel je voor dat je een telefoon hebt die alleen bepaalde apps kan draaien. Met een modchip kun je die restricties opheffen en bijna elke app downloaden die je maar wilt. Installatie verschilt per console. Soms is het wat gepuzzel met draadjes en soms heb je alleen maar een schroevendraaier nodig. Ik zou zeggen, als je het zelf gaat doen, kijk dan goed naar tutorials. En kijk ook naar de garantie van je console; modden kan die soms ongeldig maken. Er zijn ook risicos, zoals bricking (dat je console niet meer werkt). Dus, altijd goed onderzoek doen voor je eraan begint! Hopelijk helpt dit je om een beter idee te krijgen! NinaSwitch: Thanks voor de uitleg, Mark! Is het legaal om zo’n modchip te gebruiken? Of kan ik daar in de problemen mee komen? TimmyGamer: Ja, Nina, modchips zijn meestal niet legaal, vooral als je ze gebruikt om gedownloade games te spelen. Het kan je garantie op je console ook laten vervallen. GamePeter: Ah, dat is wel goed om te weten. Dus als ik het doe, moet ik zeker voorzichtig zijn! Kan ik dan gewoon mijn originele games blijven spelen? Of gaat dat ook niet meer werken? ExpertMark: Ja, je kunt in principe nog steeds je originele games spelen, maar dit hangt af van hoe je de modchip instelt. Sommige chips zijn flexibeler dan andere. Zorg ervoor dat je de instructies goed opvolgt! Joey2Cool: Ik heb ook een modchip in mijn old school console en het werkt super! Maar ik ben wel voorzichtig met welke games ik speel. Soms zijn er problemen met compatibiliteit. Niet alle games werken altijd smooth. NinaSwitch: Dat klinkt een beetje risicovol, Joey. Heb je geen schrik dat je console kapotgaat? Joey2Cool: Eerlijk gezegd wel, maar ik heb er goed onderzoek naar gedaan. Ik zorg ervoor dat ik een goede chip koop en als iets misgaat, kan ik het soms zelf fixen. Plus, het is wel vet om je oude games op een nieuwe manier te kunnen spelen! GamePeter: Jullie maken me echt nieuwsgierig! Hoeveel kost zo’n modchip eigenlijk? En waar kan ik die het beste kopen? TimmyGamer: De prijs kan echt verschillen, maar je vindt ze vaak tussen de 20 en 100 euro, afhankelijk van het model. Check online winkels of forums — maar kijk altijd goed naar reviews! NinaSwitch: Zou het ook een idee zijn om een professional in te schakelen voor installatie? Iemand met meer ervaring kan misschien beter döllies maken. ExpertMark: Zeker! Als je het zelf niet vertrouwd, is naar een professional gaan een veilige optie. Het kan een paar euro extra kosten, maar je voorkomt wel veel gedoe. Succes met je zoektocht, GamePeter! GamePeter: Super bedankt voor alle info, iedereen! Ik ga alles even goed bekijken en beslissen. Misschien update ik jullie nog over mijn keuze! Lees het volledige bericht hier
-
Forumdiscussie in het subforum “Apple Software, Hardware en Besturingssystemen” iRonnie: Hey allemaal, ik heb een probleem met Apple Mail. Het lijkt wel alsof het ’minder fijn werkt’ de laatste tijd. Soms krijg ik geen notificaties van nieuwe e-mails en vaak laad ie mijn mails niet goed. Hebben jullie daar ook last van? Iemand tips om dit op te lossen? ExpertSteve: Hoi iRonnie! Ik begrijp je frustratie. Apple Mail kan soms wat kuren hebben. Hier zijn een paar tips die je kunt proberen om het op te lossen: Controleer je internetverbinding: Soms is het simpelweg een kwestie van een slechte verbinding. Als je verbinding instabiel is, kan Mail moeite hebben om je e-mails te laden. Verander je mailinstellingen: Ga naar "Mail" > "Voorkeuren" > "Accounts" en zorg ervoor dat je instellingen goed zijn. Kijk ook of de serverinstellingen kloppen. Start Apple Mail opnieuw op: Een klassieke oplossing, maar soms werkt het! Sluit de applicatie volledig af en start hem weer op. Update je software: Zorg ervoor dat je de nieuwste versie van macOS hebt. Soms kunnen bugs in oudere versies problemen veroorzaken. Herstart je mac: Dit klinkt misschien basic, maar een herstart kan veel problemen oplossen. Probeer deze stappen eens en kijk of het helpt! Laat het ons weten! AppleEva: Thanks Steve, goede tips! Ik had laatst ook dat ik geen notificaties kreeg. Heb je misschien ook een idee hoe ik dat kan fixen? ExpertSteve: Ja, zeker! Voor notificaties ga je naar "Systeemvoorkeuren" > "Meldingen". Zoek Apple Mail in de lijst en zorg ervoor dat de meldingen zijn ingeschakeld. Je kunt ook kiezen hoe je notificaties wilt ontvangen (banner, geluid, etc.). Als je dat goed hebt ingesteld, zou je ze weer moeten krijgen. TechieTom: Ik had dit probleem ook een tijdje geleden. Het bleek dat mijn VPN een conflict had met Mail. Heb je dat misschien aanstaan, iRonnie? iRonnie: Dank voor de tips allemaal! Geen VPN aan, maar ik ga alles even checken. En hopelijk helpt het! Susan76: Ik vind het ook altijd zo irritant dat ’t niet direct werkt. Soms krijg ik ook geen afbeeldingen in de mails. Is dat iets dat samenhangt met de notificaties? ExpertSteve: Ja, dat kan! Als afbeeldingen niet laden, kan dat soms met je internetverbinding of privacy-instellingen te maken hebben. Ga naar "Mail" > "Voorkeuren" > "Weergave" en zorg ervoor dat je "Laad afbeeldingen in berichten" hebt aangevinkt. GadgetGuy: Zou het ook kunnen liggen aan teveel opgeslagen e-mails? Ik heb bijna 10.000 berichten in mijn inbox. Misschien is dat wel een probleem? iRonnie: Goede vraag, GadgetGuy. Ik heb ook een volle inbox. Dit ga ik zeker checken! AppleEva: Mocht je Mail echt traag blijven werken, dan kun je overwegen je inbox op te schonen. Archiveer oude e-mails of gebruik mappen. Dat maakt het overzichtelijker, en mogelijk sneller! TechieTom: Inderdaad, opruimen helpt! Ik doe het maandelijks bij mezelf, anders wordt het een rommeltje. En die ‘teveel berichten’-probleem kan best kloppen. iRonnie: Super bedankt iedereen! Ik ga aan de slag met alles wat jullie hebben gezegd. Fingers crossed dat t werkt! Lees het volledige bericht hier
-
-
Recente prestatie
-
Recente actieve topics
-
Populaire bijdragers
Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.
-
Willekeurige films
-
Willekeurige link

Aanbevolen reactie